نیسان ترا از سال 2018 تاکنون در بازار حضور دارد و نسخههای مونتاژ داخل نیز از چهره اصلی این خودرو بهره میبرند.
پرشیاخودرو طی روزهای گذشته، آغاز مونتاژ نیسان ترا را در کارخانه مانیان خودرو جشن گرفت. اکنون و در نمایشگاه خودرو شیراز 1403، این شاسیبلند آفرودی به معرض نمایش علاقهمندان درآمده است. نیسان ترا یکی از معدود خودروهای مونتاژی کشور به شمار میآید که قابلیت آفرود دارد. نزدیکترین رقیب شاسیبلند پرشیاخودرو در بازار ایران، دایون Y7 ایلیاموتور است.
نیسان ترا از سال 2018 تاکنون در بازار حضور دارد و نسخههای مونتاژ داخل نیز از چهره اصلی این خودرو بهره میبرند. بنابراین بخش وی شکل و کرومی نیسان را میتوان روی جلوپنجره شاسیبلند مانیانخودرو دید. پیشرانه دولیتری توربوشارژر میتسوبیشی، وظیفه تولید نیرو را در این خودرو برعهده دارد. این پیشرانه حداکثر 221 اسببخار قدرت و 360 نیوتنمتر گشتاور آزاد میکند. گیربکس هشت سرعته اتوماتیک ZF نیز وظیفه انتقال قدرت را در محصول جدید پرشیاخودرو برعهده دارد. همانند بسیاری دیگر از خودروهای دودیفرانسیل با شاسی مستقل، نیسان ترا نیز حالات انتقال قدرت تکدیفرانسیل، دودیفرانسیل سبک و دودیفرانسیل سنگین را در اختیار راننده خود قرار میدهد.
مصرف سوخت ترکیبی شاسیبلند ترا، 8.6 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده است. شتاب صفرتاصد این خودرو نیز 10.6 ثانیه خواهد بود. سیستم تعلیق ترا در جلو از نوع جناغی دوبل و در عقب از نوع چنداتصاله یا مولتیلینک است. باک سوخت این خودرو نیز 73 لیتر حجم دارد. حداکثر سرعت نیسان ترا، 173 کیلومتربرساعت اعلام شده است.
هفت کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، اخطار برخورد از جلو، تریم داخلی چرم مصنوعی، تهویه اتوماتیک، سانروف برقی، فرمان کمکی برقی، درِ صندوق عقب برقی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، رینگ آلومینیومی، آینه حساس به نور، سنسور نور، شارژر بیسیم تلفن همراه، استارت دکمهای، فناوری LED چراغهای جلو و قابلیت تنظیم وضعیت انتقال قدرت به چرخها.
پاسخ ها