علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

پرتال محبوب پخش زنده نیویورک و دوبلین دوباره شروع به کار کرد

پورتال پرحاشیه پخش زنده نیویورک و دوبلین دوباره شروع به کار کرد

پورتال جنجالی نیویورک و دوبلین که به‌دلیل رفتار نامناسب مردم خاموش شده بود، این بار با ساعات کار محدود فعال شد.

پورتال دوگانه‌ای که در نیویورک و دوبلین ساخته و چندی قبل به‌دلیل رفتار نامناسب مردم تعطیل شده بود، دوباره شروع به کار کرد. حالا مردم این دو شهر می‌توانند به‌صورت زنده شهر مقابل را ببینند و با شهروندان آن‌جا تعامل داشته باشند.

به‌گزارش BBC، شورای شهر دوبلین اعلام کرده است که پخش زنده در این شهر تنها از ساعت 11 صبح تا 21 شب به وقت محلی ادامه خواهد داشت. در نیویورک نیز پورتال مربوطه از 6 بامداد تا 16 بعد از ظهر به وقت محلی به پخش زنده ادامه می‌دهد. در بیانیه شورای شهر دوبلین ذکر شده است که این پورتال توجه ده‌ها هزار نفر را به خود جذب و در فضای آنلاین نیز حدود 2 میلیارد واکنش دریافت کرده‌اند.

تدابیر محافظتی جدید برای پورتال پخش زنده دوبلین و نیویورک

در نیویورک قرار است در حین ساعات فعالیت پورتال، نیروی حراست حضور داشته باشد. در بیانیه منتشره آمده است: «ما قدم‌هایی را برداشتیم تا مانع از رفتن مردم روی پورتال و نگه‌داشتن گوشی جلوی لنز دوربین را بگیریم. تیم Portals.org از یک راهکار تشخیص مجاورت استفاده کرده است. اکنون اگر کسی پای خود را روی سکوی پورتال بگذارد یا جلوی دوربین را بگیرد، تصویر پخش زنده در هر دو پورتال در دو طرف اقیانوس اطلس محو می‌شود.»

پورتال پرحاشیه پخش زنده نیویورک و دوبلین دوباره شروع به کار کرد

شورای شهر دوبلین پیش‌تر به‌دنبال رفتار نامناسب مردم، مصرف مواد مخدر در مقابل دوربین و رفتارهای بی‌ادبانه این برنامه را متوقف کرده بود. یکی از شهروندان ایرلندی تصاویری از حملات 11 سپتامبر را به دوربین این درگاه نشان داده بود. در نیویورک نیز نمونه‌های مشابهی رخ داده بود. برای مثال، یکی از شهروندان تصویری از یک سیب‌زمینی را به پورتال نشان داده بود تا به قحطی بزرگ ایرلند در بین سال‌های 1845 و 1852 اشاره کند.

پورتال شهر دوبلین در تقاطع خیابان North Earl با خیابان O'Connell قرار گرفته است. پورتال نیویورک نیز در یکی از شلوغ‌ترین تقاطع‌های شهر یعنی در محل Flatiron South Public Plaza در خیابان بیست‌وسوم واقع شده است.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋