علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

سری هواوی P70 احتمالاً با دو تراشه قدرتمند عرضه خواهد شد. افشای معیارها

سری هواوی P70 احتمالاً با دو تراشه قدرتمند عرضه می‌شود؛ افشای بنچمارک‌ها

پرچمداران جدید هواوی از چیپست‌های قدرتمندی برخوردار خواهند بود.

درحال‌حاضر هواوی برای رونمایی از سری P70 طی چند روز آینده آماده می‌شود. در همین فاصله، امتیازات بنچمارک گیک‌بنچ چند دستگاه ناشناخته از این برند فاش شده‌اند. براساس اطلاعات لورفته از این بنچمارک، هواوی قصد دارد از دو نوع تراشه که یکی از آن‌ها به پردازنده ۱۲ هسته‌ای مجهز شده استفاده کند. ظاهراً هواوی می‌خواهد پرچمداران جدیدش را با استراتژی متفاوتی ارائه دهد.

مدل‌های مختلف خانواده هواوی P70 احتمالاً از تراشه‌هایی متفاوت قدرت خواهند گرفت

در گزارش جدید Gizmochina از اطلاعات فاش‌شده از سری هواوی P70 صحبت شده است. این اطلاعات در تست گیک‌بنچ ۶ برملا شده و براساس آن، حالا از مغز متفکر احتمالی این خانواده پرچمدار جزئیات بیشتری در دسترس داریم. در تست‌های مورد اشاره، دو دستگاه با مدل‌های ALT-AL10 و ALN-AL80 و یک دستگاه با مدل MNA-AL00 با چیپ متفاوت رؤیت شده‌اند.

سری هواوی P70

امتیاز بنچمارک دو مدل اول هرچند متفاوت است، اما چیپست به‌کار رفته در آن‌ها مشخصات مشابهی دارد. این چیپ که به‌نظر می‌رسد نسخه قدرتمندتر Kirin 9000s باشد، از ۱۲ هسته پردازشی شامل دو هسته بسیار قدرتمند ۲.۶۲ گیگاهرتزی، شش هسته قدرتمند ۲.۱۵ گیگاهرتزی و چهار هسته بهینه ۱.۵۳ گیگاهرتزی برخوردار است. اگر این شایعه به حقیقت بپیوندد، هواوی برای اولین‌بار در دنیای موبایل، یک چیپست مجهز به پردازنده ۱۲ هسته‌ای ارائه می‌دهد. این دو مدل احتمالاً هواوی P70 و P70 پرو خواهند بود.

از سوی دیگر، MNA-AL00 از چیپستی متفاوت با برادرانش قدرت خواهد گرفت. این تراشه از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با یک هسته بسیار قدرتمند ۳.۱۹ گیگاهرتزی، سه هسته قدرتمند ۲.۷۵ گیگاهرتزی و چهار هسته بهینه ۲.۰۲ گیگاهرتزی بهره خواهد برد.

به‌جز این‌ها، ظاهراً سری هواوی P70 با ۱۲ گیگابایت رم و HarmonyOS بر پایه اندروید ۱۲ به‌دست کاربران می‌رسد. براساس اطلاعات فاش‌شده، چینی‌ها پرچمداران تازه‌نفس خود را به قابلیت پیام‌رسانی و تماس ماهواره‌ای نیز مجهز می‌کنند. این برند قصد دارد که سری P70 را با سیستم دوربین جدید و طراحی متفاوت برای رقابتی داغ‌تر با سایر پرچمداران ارائه دهد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋