علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

سامسونگ احتمالا گلکسی زد فولد و فلیپ 6 را با قیمت کمتری عرضه خواهد کرد

سامسونگ احتمالاً گلکسی زد فولد و فلیپ 6 را با قیمت کمتری عرضه خواهد کرد

سامسونگ احتمالاً از روشی متفاوت برای ساخت لبه نمایشگر گوشی‌های تاشو آتی خود استفاده می‌کند که باعث کاهش قیمت نهایی آن‌ها می‌شود.

گوشی‌های تاشوی سامسونگ از گران‌ترین گوشی‌های این شرکت هستند. قیمت گلکسی زد فولد 5 در زمان عرضه 1800 دلار بود. اما احتمال دارد سامسونگ قیمت مدل‌های گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 را کاهش دهد. به‌نظر می‌رسد که سامسونگ برای کاهش قیمت، از روشی متفاوت برای ساخت لبه‌های نمایشگر این گوشی‌ها استفاده خواهد کرد.

براساس گزارش The Elec، سامسونگ دیسپلی احتمالاً از روشی متفاوت برای ساخت لبه‌های نمایشگر گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 و گلکسی زد فولد 6 استفاده می‌کند. درحال‌حاضر این شرکت از روش MDD برای ساخت حاشیه‌های پنل‌های OLED تاشو استفاده می‌کند. تغییر این روش ظاهراً بر کیفیت نمایشگر یا اندازه حاشیه صفحه تأثیر نمی‌گذارد، اما هزینه‌های تولید را کاهش می‌دهد. این عامل خود ممکن است باعث کاهش قیمت نهایی این گوشی‌ها شود.

گوشی‌های تاشو سامسونگ

کاهش قیمت گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6

قیمت زمان عرضه گلکسی زد فلیپ 6 از 1000 دلار شروع می‌شد، اما به نظر می‌رسد سامسونگ می‌تواند این قیمت‌ها را در مدل‌های سال جاری میلادی کمتر کند. همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی براینکه درکنار این دو مدل، سامسونگ نسخه مقرون‌به‌صرفه‌ای از این گوشی‌ها را در انتهای 2024 عرضه خواهد کرد.

مطمئناً مدل‌های آتی هنوز هم گوشی‌های گران‌قیمتی خواهند بود و احتمالاً علاقه‌مندان گوشی‌های تاشوی سامسونگ به سمت گوشی احتمالی گلکسی زد فولد FE می‌روند که می‌تواند نسخه ارزان‌قیمت زد فولد 6 باشد. اکنون در بازار گوشی‌های تاشو، برندهای چینی که قیمت کمتری دارند پیشتاز هستند؛ به این دلیل شاید سامسونگ بخواهد برای کسب سهم بازار بیشتر، قیمت گوشی‌های تاشوی آتی خود را کاهش دهد.

پرچمدارهای تاشوی گلکسی زد فلیپ 6 و زد فولد 6 احتمالاً اواخر جولای (مردادماه 1403) رونمایی شوند و تا آن زمان احتمالاً اطلاعات بیشتری از قیمت و مشخصات این گوشی‌ها منتشر می‌شود.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋