علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

ارسال گل سازمانی، موثرترین راه برای حفظ روابط B2B

ارسال گل سازمانی، موثر ترین راه ماندگاری روابط B2B

گل‌ گیفت بزرگترین کارخانه گل ‌آرایی است که با ارائه خدمات B2B و مشتریان نهایی توانسته سهم بزرگی از خرید آنلاین گل را داشته باشد.

خرید گل آنلاین در دنیا، روند رو به رشدی دارد. در ایران از اواخر دهه هشتاد، مجموعه‌هایی برای فروش آنلاین گل فعال بودند اما هیچ‌ یک نتوانستند آنطور که باید و شاید گل کنند. با رشد اکوسیستم استارتاپی در کشور و جوانه‌زدن استارتاپ‌های گوناگون در حوزه‌های مختلف، گل‌ فروشی ‌های آنلاین دوباره در ایران ظهور پیدا کردند و این‌بار توانستند موفق ‌آمیزتر ظاهر شوند. همانطور که می دانید ارسال گل سازمانی، موثرترین راه ماندگاری روابط B2B است. در این راستا مجموعه گل‌ گیفت بزرگترین کارخانه گل ‌آرایی ایران است که با ارائه خدمات B2B و مشتریان نهایی توانسته بازار بزرگی از خرید گل آنلاین در کشور را از آن خود کند.

خرید گل سازمانی از مجموعه گل گیفت

ارسال گل سازمانی، موثر ترین راه ماندگاری روابط B2B

شاید بتوان گفت موج مهاجرین ایرانی و ازدیاد آن‌ ها در خارج کشور در شکل ‌گیری گل ‌گیفت بی‌ تأثیر نبوده‌ است. گل ‌گیفت با این دغدغه آغاز به کار کرده که بتواند هدیه ‌دادن برای ایرانیان خارج از کشور به عزیزانشان در داخل کشور را آسان ‌تر کند و این افراد را با عزیزان خود ارتباط دهد. گل ‌گیفت از نمونه‌ های خارجی موفق گل ‌فروشی آنلاین الهام گرفته و توانسته یک سرویس بومی ارزشمند خلق کند و جای خالی ارائه چنین سرویسی را پر کند. با مرور زمان گل ‌گیفت امکان ارسال به ۱۲ کشور خارجی در سراسر دنیا را هم توسط نمایندگان خود فراهم نمود. شما عزیزان می توانید جهت خرید انواع گل از جمله، تاج گل ترحیم، گل تولد، گل خواستگاری و... مجموعه گل گیفت را انتخاب کنید.

گل‌ گیفت قدمتی هفت ساله دارد و مرکز آن در یک زمین وسیع ۲۵۰۰ متری در تهران قرار دارد. گل‌ گیفت از بهترین و خاص ترین گل‌ های سازمانی کشور استفاده می‌کند و با دقت و وسواسی زیاد به ارائه خدمات فروش آنلاین گل می‌پردازد. با ورود به وبسایت این مجموعه با انواع و اقسام گل‌ها و گیاهان روبرو خواهید شد که با توجه به فصلی که در آن قرار داریم در معرض فروش قرار داده شده و با رعایت نکات اصولی نگه‌ داری گل و گیاه، برای مشتریان فرستاده می‌شود. گل‌ گیفت ماشین‌ های مخصوص حمل گل را در ناوگان خود دارد و با تدابیری خاص در فصول مختلف ، مراقب این است تا گل‌ ها به همان تازگی که در کارخانه گل ‌آرایی آماده شدند؛ به دست مشتریان برسد.

درباره مجموعه گل گیفت بیشتر بدانید

ارسال گل سازمانی، موثر ترین راه ماندگاری روابط B2B

فرهنگ خرید گل آنلاین از آن موضوعاتی‌ است که نیاز به آن در دنیای شلوغ امروزی بیشتر از همیشه حس می‌شود. حالا می‌توان با اعتمادی بیشتر از همیشه گل‌ها را به‌صورت آنلاین خرید چرا که مجموعه‌ای مثل گل ‌گیفت امکان رصد آنلاین و لحظه ‌به ‌لحظه گل را برای مشتریان فراهم کرده است. همچنین مشتریان می‌‌توانند پیش از ارسال گل تصویر سفارش خود را مشاهده و از کیفیت و طراحی سفارش خود مطمئن شوند.

فلوریست‌ها و طراحان گل گیفت هم با الهام از جدید ترین طراحی های دنیا توانسته اند طراحی های خاص و به روزی را ارائه دهند. آن‌ ها همچنین هنر خود را با برپایی ورکشاپ‌هایی که گهگاه در گل‌گیفت برای عموم علاقه‌مندان برگزار می‌شود، تقسیم می‌کنند. برپایی ورکشاپ‌های گل‌ گیفت و اعطای مدرک بین المللی به هنرجویان این دوره‌ها، راهی برای ترویج فرهنگ گل ‌آرایی و به ‌اشتراک ‌گذاری دانشی است که در مجموعه گل ‌گیفت رشد کرده است.

گل ‌گیفت طی سال ‌های اولیه فعالیت خود توانست بازار قدرتمندی از ارسال گل سازمانی و خدمات B2B را در سرویس‌ دهی خود پیاده‌ سازی کند. بعد از تثبیت بازار مشتریان خانگی گل ‌گیفتِ، این مجموعه وارد ارائه خدمات به شرکت ها و سازمان ‌ها شد. ورود گل‌ گیفت به ارائه خدمات سازمانی بعد از انجام تحقیق و توسعه صورت گرفت و آن ‌طور که مدیران این مجموعه می‌گویند تحقیقات آن‌ها نشان داده که تکریم مشتریان سازمانی با اهدای گل به آن‌ها می‌تواند وفاداری باشگاه مشتریان را بسیار بالا ببرد. طبق تجربه بیشترین تأثیرگذاری در بین تمام هدایای ارزشی، گل و گیاه در کنار یک متن و محتوای جذاب دارد و گل ‌گیفت همین کار را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

مزایای خرید و سفارش اینترنتی گل سازمانی

ارسال گل سازمانی، موثر ترین راه ماندگاری روابط B2B

مشتریان سازمانی گل‌ گیفت به دو دسته تقسیم می‌شوند، مجموعه‌هایی که به صورت مداوم برای تولد، هدیه ورود یا خروج از سازمان و یا جلسات شرکت خود و یا مناسبت های تقویمی موجود از سرویس‌ گل گیفت استفاده میکنند و یا شرکت‌ ها و گالری ‌هایی که مشتریان زیاد و باارزشی دارند که با ارسال هدیه گل در روز تولد مشتریان خود، وفاداری خود را به آن‌ها نشان می‌دهند و موثرترین نتایج بازگشت مشتری را رقم می‌زنند. نیاز سنجی بازار ارسال گل سازمانی با درخواست های کسب و کارهای موفق از گل گیفت، خیلی جدی تر دنبال شد و در نهایت با ایجاد زیر ساخت عظیم در کارخانه گل آرایی گل گیفت ایجاد و بهره برداری شد .

کسب‌ و کارهای کوچک و بزرگی که با گل ‌گیفت همکاری کردند از مشاهده بازگشت چند برابری هزینه ای که در این راستا در جهت بالا بردن وفاداری مشتریان و کارمندان خود کردند خبر دادند . این کسب‌ و کارها تأکید دارند که ارسال گل در ایام خاص و یا برای وفادار نگه ‌داشتن مشتریان، توانسته کاری را انجام دهد که بسیاری از اقدامات پر هزینه دیگر برای جلب رضایت مشتریان از پس آن بر نمی‌آمدند. همکاری کسب ‌و کارها با گل ‌گیفت شاید در گام‌ هایی کوچک آغاز شود اما پس از بازخوردی که این اقدامات برای شرکت به ارمغان می‌آورد؛ همکاری‌ های B2B‌ گسترده‌تر هم می‌شود.

هیچ یک از شرکت‌هایی که از این خدمات استفاده کرده، آن را متوقف نساخته و در حال حاضر گل‌ گیفت بیشتر از سه سال است که با برند هایی مطرح در کشور همکاری تجاری دارد و زیر ساخت‌های خود را برای ارائه خدمات بهتر و دقیق‌تر، گسترده‌تر می‌سازد. آنطور که روز به تقی‌زاده، بنیانگذار گل‌ گیفت می‌گوید برخی از مدیران مارکتینگ شرکت‌ها تأکید کردند که اثر این کار از نصب بیلبورد در سطح شهر هم موثرتر است چرا که بیلبورد بیشتر در زمینه برندینگ خدمت ‌رسانی می‌کند و برای ایجاد وفاداری و تعلق خاطر و بازگشت مشتریان قدیمی تأثیر بسزایی ندارد.

دلایل انتخاب گل فروشی گل گیفت

دست گذاشتن روی نقطه‌ای حساس از کاربران یعنی خلق لحظاتی شاد، کاری است که مجموعه‌ های گل ‌فروشی انجام می‌دهند. یادآوری لحظه دریافت گل و شریک شدن در لحظات خوش آن‌ها، کاری است که تمامی دست‌ اندرکاران ارسال گل در آن سهیم هستند. خوشحالی افراد و خوشحالی کارمندان در شرکت‌ها می‌تواند روز آن‌ها را تغییر دهد. افراد با دریافت گل خلق و خوی بهتری پیدا می‌کنند و کارمندان نیز خاطره خوشی از شرکتی که در آن کار می‌کنند را در ذهن خود ثبت می‌کنند. در واقع شرکت‌های خلاق به این نتیجه رسیده‌اند که به ‌جز ایجاد محیط‌ های قشنگ کاری، حال و هوا و ایجاد اتمسفر خوب و خوشحال‌کننده هم در بازدهی شرکت تأثیر بسزایی دارد. این هزینه کوچکی در قبال چیزی است که شرکت‌ها به عنوان حقوق و مزایا به افراد خود پرداخت می‌کنند.

این فرهنگ در دنیا هم رایج است و در حال حاضر به‌جز شرکت‌ های خصوصی کوچک و بزرگ، برخی سازمان‌ های دولتی هم به سمت استفاده از این خدمات روی آورده‌اند و با گل ‌گیفت همکاری دارند. سرویس ‌دهی و رضایت مشتریان گل ‌گیفت در تمامی پلتفرم‌ های رضایت ‌سنجی که این مجموعه با آن‌ها همکاری داشته همواره نمره بالایی داشته است. این دستاورد در حالی رخ می‌دهد که باید بدانیم ایرانیان خارج از کشور که اولین مشتریان گل‌گیفت در ابتدای فعالیتش بودند و همچنان با این مجموعه همکار هستند، منتقدانی جدی و سخت ‌گیر هستند و با نگاه خاص خود باز هم به این مجموعه اعتماد کرده و از سرویس آن استفاده میکنند.

ارسال گل سازمانی، موثر ترین راه ماندگاری روابط B2B

خرید و سفارش اینترنتی انواع گل و گیاه

در قرن ۲۱ و در زمانه‌ای که هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل و فصل کند، خرید گل آنلاین با کمک اینترنت می‌تواند صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای مشتریان فراهم کند. خرید از مغازه گل‌ فروشی هم وقت‌گیر بوده و هم می‌تواند منجر به آسیب رسیدن به گل‌ به‌ خاطر حمل و نقل نامناسب توسط خریدار بشود. گیر کردن در ترافیک و خرابی‌هایی که حمل گل می‌تواند به البسه مشتریان وارد کند از دیگر مواردی است که باعث می‌شود مشتریان نسبت به خرید آنلاین گل دست بزنند؛ به‌ویژه در زمانی که رسیدن گل پیش از خود افراد به محل مورد نظرشان، می‌تواند بسیار حرفه‌ای به ‌نظر برسد. گل ‌گیفت توانسته با دور زدن مشکلات خرید از گل ‌فروشی فیزیکی و اضافه کردن ارزش افزوده‌هایی به خرید گل از طریق خرید آنلاین، خدمات برتری را به مشتریان خود ارائه دهد و خرید باکس گل و خرید گیاه آپارتمانی و… را به ساده‌ترین شکل خود تبدیل کند.

 گل‌ گیفت با ارائه خدمات برتر به سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین مشتریان خانگی، لحظات خوش فراوانی را خلق کند و در شکل‌گیری آن‌ها سهیم باشد. سهیم بودن در زندگی شاد مردم و شرکت‌ها، کاری است که خود به تنهایی می‌تواند انرژی مثبت زیادی را برای موتورهای شرکت به‌همراه داشته باشد و کاری کند که گل‌گیفت، در بین تمامی فعالین این حوزه، گل‌کند و خدمات خوبی را به مشتریان ارائه دهد.

سخن پایانی

خرید گل و گیاه از مجموعه گل گیفت تجربه‌ای ممتاز خواهد بود. انتخاب گسترده‌ای از گل‌ها و گیاهان با کیفیت بالا برای انواع مناسبت‌ها در این مجموعه در دسترس شما عزیزان خواهد بود. گل‌گیفت با ارائه خدمات برتر به سازمان‌ها و شرکت‌ها و همچنین مشتریان خانگی، لحظات خوش فراوانی را خلق کند و در شکل‌گیری آن‌ها سهیم باشد. شما عزیزان می توانید جهت ارتباط با گل گیفت با راه های ارتباطی شرکت و همچنین ایمیل info@gol.gift در ارتباط باشید.

ویدئو معرفی مجموعه گل گیفت

در این ویدئو شما عزیزان می توانید به طور کامل با مجموعه گل گیفت آشنا شوید.

آیا گل گیفت مجموعه‌ای مناسب برای خرید گل‌های سازمانی است؟


بله، گل گیفت گزینه‌ی عالی برای خرید گل‌های سازمانی است. این مجموعه تنوع و کیفیت محصولات خود را حفظ کرده و انتخاب‌های متنوعی برای هر نوع مناسبت سازمانی فراهم می‌کند.

آیا تحویل سفارش گل‌های سازمانی به موقع انجام می‌شود؟


بله، گل گیفت با توجه به تاکید بر خدمات سریع، تحویل سفارشات گل‌های سازمانی را به موقع و با دقت به مشتریان ارائه می‌دهد.

چگونه می‌توان با گل گیفت برای سفارش گل‌های سازمانی تماس برقرار کرد؟

برای سفارش گل‌های سازمانی می‌توانید به وبسایت گل گیفت مراجعه کرده یا با تماس با شماره تلفن مشخص شده در سایت، با تیم پشتیبانی تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را ثبت کنید.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋