علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

هدفون های بی سیم Redmi Buds 5 Pro با فناوری حذف نویز فعال معرفی شدند

ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو با فناوری حذف نویز فعال معرفی شد

ایربادز ۵ پرو ۵۶ دلار قیمت دارد و با فناوری حذف نویز فعال، تا ۶.۵ ساعت دوام می‌آورد.

ردمی، زیرمجموعه شیائومی، امروز در رویدادی در چین از جدیدترین محصولات خود شامل گوشی‌های سری ردمی K70 به‌همراه ایرباد بی‌سیم ردمی بادز ۵ پرو رونمایی کرد. ایرباد جدید ردمی از فناوری حذف نویز فعال بهره می‌برد و قیمتی برابر ۵۶ دلار دارد.

مشخصات و قیمت ردمی بادز ۵ پرو

ردمی بادز ۵ پرو از طراحی مشابه با نسخه استاندارد بهره می‌برد و دارای ساقه است. این ایرباد از استاندارد IP54 برای مقاومت در برابر نفوذ گردوغبار و آب پشتیبانی می‌کند. ایرباد ردمی به تیوتر ۱۰ میلی‌متری و ساب‌ووفر ۱۱ میلی‌متری مجهز شده است تا کیفیت صدای مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد.

این ایرباد از فناوری حذف نویز فعال (ANC) با قابلیت کاهش نویز تا ۵۲ دسی‌بل بهره می‌برد. همچنین در این ایرباد با تنظیم خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی صدا و حذف نویز روبه‌رو هستیم.

ردمی بادز ۵ پرو

ردمی بادز ۵ پرو از کدک صوتی LHDC 5.0 برای استریم صدای باکیفیت پشتیبانی می‌کند. همچنین این ایرباد قادر به پشتیبانی از فناوری صدای فضایی یا فراگیر ۳۶۰ درجه است. در این ایرباد از حالت شفاف استفاده شده که امکان شنیدن صدای محیط را برای کاربران فراهم می‌کند.

ردمی بادز 5 پرو با کیس قابل شارژ خود تا ۳۸ ساعت شارژدهی دارد. این ایرباد درحالت عادی و با فناوری حذف نویز فعال به‌ترتیب ۱۰ و ۶.۵ ساعت شارژدهی دارد. ایرباد جدید ردمی با قیمت ۵۶ دلار روانه بازار می‌شود.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋