علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

اطلاعات باتری iPad mini، MacBook Pro و Magic Keyboard جدید اپل فاش شده است

اطلاعات باتری آیپد مینی، مک‌بوک پرو و مجیک کیبورد جدید اپل فاش شد

پیش از فرارسیدن زمان برگزاری رویداد Scary Fast اپل، ظرفیت باتری برخی دستگاه‌های اپل از طریق مستندات مربوط به پایگاه داده نظارتی چین فاش شد.

پیش از فرارسیدن زمان برگزاری رویداد Scary Fast اپل، اطلاعات مربوط به باتری برخی دستگاه‌هایی که قرار است در این رویداد رونمایی شوند از طریق مستندات مربوط به پایگاه داده نظارتی چین فاش شد.

براساس اطلاعات لو‌رفته، هفته گذشته، دو تأمین‌کننده اپل پرونده‌های مربوط به باتری‌های مورد استفاده در محصولات موجود اپل از جمله جدیدترین مک‌بوک پرو 14 اینچی، مک‌بوک پرو 16 اینچی، مجیک کیبورد برای مک و آیپد مینی را مجدداً برای پایگاه داده‌های نظارتی چین ارسال کرده‌اند.

باتوجه به اطلاعات منتشر شده به‌نظر می‌رسد که ظرفیت باتری دستگاه‌های جدید اپل هیچ تغییری نسبت به قبل نکرده‌اند. در نتیجه تراشه‌های جدید با بهبود بهره وری انرژی، عمر باتری طولانی‌تری را برای دستگاه رقم می‌زنند.

اطلاعات باتری آیپد مینی، مک‌بوک پرو و مجیک کیبورد جدید اپل فاش شد

دستگاه‌های جدید اپل با باتری مشابه نسخه‌های فعلی می‌آیند

لازم به ذکر است تمامی باتری‌ها، قبلاً و در سال 2021 یا حتی پیش از آن در پایگاه داده‌های مربوطه ثبت شده بودند و هفته گذشته با تاریخ انتشار مربوط به اکتبر 2023 مجدداً ارسال شده‌اند.

ارسال مجدد مستندات و پرونده‌های باتری می‌تواند به محصولات جدید اشاره داشته باشد. به‌عنوان مثال، دقیقاً قبل از رونمایی از اپل واچ سری 9، اطلاعات مربوط به باتری‌های اپل واچ سری 8 مجدداً به همان پایگاه داده نظارتی ارسال شد. درنهایت، باتری‌های سری 8 در مدل‌های سری 9 مورد استفاده مجدد قرار گرفتند.

«مارک گورمن» خبرنگار بلومبرگ در گزارش خود به این موضوع اشاره دارد که آی‌‌مک 24 اینچی با تراشه M3 به‌روز می‌شود و انتظار می‌رود مجیک کیبورد، مجیک ماوس و مجیک ترک‌پد مک به جای پورت لایتنینگ با پورت‌های شارژ USB-C از راه برسند. گورمن همچنین پیش بینی می‌کند که مدل‌های مک‌بوک پرو 14 و 16 اینچی به‌روزرسانی شده، با تراشه‌های M3 پرو و M3 مکس عرضه شوند.

باتوجه به مستندات پرونده‌ها، باتری نسل ششم آیپد مینی احتمالاً در نسل هفتم آیپد مینی نیز استفاده می‌شود. گورمن هفته گذشته گزارش داد که اپل تا سال 2024 قصد ندارد آیپدهای جدید خود را معرفی کند و مینگ‌چی کو تحلیلگر اپل، ماه گذشته گفت که بعید است آیپدهای جدید تا قبل از پایان سال جاری میلادی عرضه شوند.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋