گرافدی رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم آورد.
در پنجمین رویداد گرافدی که ۱۷ مهرماه در مرکز همایشهای اتاق بازرگانی ایران برگزار میشود، مدیران عامل شرکتهای حوزه فناوری و اقتصادی که بیشترین تأثیرگذاری را در مدیریت وجهه سازمانی در همکاری با روابط عمومی خود را داشتهاند، تندیس مدیر برگزیده را دریافت خواهند کرد.
به گزارش روابط عمومی رویداد گرافدی، در پنجمین رویداد گرافدی (گردهمایی روابط عمومیهای اکوسیستم فناوری و اقتصادی) که با محوریت «مدیریت وجهه سازمان» برگزار میشود، مستندات متقاضیان حضور در این ارزیابی بررسی و بر اساس شاخصهای تعریف شده، رتبهبندی صورت خواهد گرفت.
از جمله شاخصهای مد نظر در این بخش می توان به رهبری، شاخصهای شهرت سازمانی، داشتن برنامه برندینگ داخلی(Enternal Branding) و ارسال مستندات مربوطه و میزان اثربخشی روابط عمومی در توسعه بازار و ذینفعان اشاره کرد .
لازم به ذکر است با توجه به اینکه معیار اصلی ارزیابی مدیران عامل، کیفیت عملکردی در تحقق اهداف سازمان در جهت مدیریت وجه سازمانی خواهد بود، ارزیابی «تندیس گرافدی» با حضور صاحبنظران این حوزه و با همکاری سازمان مردم نهاد «کانون کاربران ICT» صورت خواهد گرفت.
علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات نحوه حضور در ارزیابی به سایت www.grafday.ir مراجعه و یا دبیرخانه رویداد با تلفن ۰۲۱۸۸۹۴۸۷۸۴ تماس حاصل کنند.
این گزارش حاکی است، در رویداد چهارم گرافدی، از میان مستندات ارسالی از سوی ۲۵ شرکت، ۹ مدیر ارشد تندیس گرافدی را از آن خود کردند که از آن جمله میتوان به وزیر جهاد کشاورزی، رئیس پژوهشگاه ارتباطات، مدیرعامل شرکتهای، پاکسان، آسیاتک، زرین پال، اتاقک، بیمه سرمد و چهارگون اشاره کرد.
گفتنی است ۲۷ فرودین ماه ۱۴۰۱ نیز چهارمین گردهمایی گرافدی با شعار «روابط عمومی معتمد ، مدیریت مقتدر»، با ارزیابی و معرفی مدیران عامل ارتباطگرا، برگزار شد.
گرافدی رویدادی در حوزه روابط عمومی است که در نظر دارد گروهی از کارشناسان و فعالان این حوزه را گرد هم آورد و زمینهای را برای ایجاد ارتباط پایدار و عمیق میان آنها فراهم کند. این رویداد مستقل، از دیماه سال 1399 آغاز به کار کرده و تاکنون چهار دوره از آن توسط متخصصان و فعالان حوزه روابط عمومی برگزار شده است.
پاسخ ها