علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ تا 6 میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های سامسونگ تا ۶ میلیون تومان

برای راهنمایی خرید گوشی‌های ارزان سامسونگ زیر ۶ میلیون تومان همراه دیجیاتو باشید.

طی چند سال گذشته، بازار گوشی‌های اقتصادی بین کاربران ایرانی محبوبیت بیشتری پیدا کرده است. درصد قابل‌توجهی از خریداران موبایل ترجیح می‌دهند که از پرداخت هزینه‌های چند ده میلیون تومانی برای خرید گوشی جدید امتناع کنند. به‌همین دلیل، گوشی‌های ارزان‌تر خصوصا از برند سامسونگ جزو پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار ایران هستند. با توجه به این امر، تصمیم گرفتیم که راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا ۶ میلیون تومان را برای شما گردآوری کنیم. در این مطلب نگاهی به بهترین گزینه‌های اقتصادی بین گوشی‌های سامسونگ داریم که با کم‌‌ترین هزینه، بیشترین کارآیی را به ارمغان می‌آورند.

سامسونگ بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در بازار جهانی است و اصلی‌ترین دلیل این موضوع، به فروش فوق‌العاده گوشی‌های ارزان‌تر و اقتصادی‌اش مربوط می‌شود. سامسونگ سال‌هاست که تمام گوشی‌های ارزانش را تحت خانواده گلکسی A روانه بازار می‌کند. این گوشی‌ها بین خریداران ایرانی نیز با استقبال زیادی مواجه شده‌اند و راهنمای خرید جداگانه‌ای را برای بهترین گوشی‌‌‌های سری گلکسی A سامسونگ تدارک دید‌ه‌ایم. به بهترین گوشی‌های سامسونگ نیز در راهنمای خرید جداگانه‌ای پرداخته‌ایم. در ادامه نگاهی به لیست مدل‌های بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون تومان داریم.


راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر 6 میلیون تومان

در راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۶ میلیون تومان، چهار گزینه زیر را برای خرید پیشنهاد می‌دهیم که از اقتصادی‌ترین مدل‌های سامسونگ در بازار ایران هستیم.


گلکسی ‌A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۳.۶ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ - گلکسی A04
مشخصات گلکسی A04
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio P35
ترکیب رم و حافظه داخلی٣/٣٢، ۴/٣٢، ۴/۶۴، ۶/۶۴، ۴/١٢٨ و ٨/١۲٨ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلیدوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن١٩٢ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04 یکی از بهترین گوشی های اقتصادی سامسونگ است که طی ماه‌های گذشته، ثبات قیمت خود را تقریباً حفظ کرده و مدل ٣/٣٢ گیگابایتی آن در زمان نگارش این مطلب حدود ۳.۶ میلیون تومان قیمت دارد. بنابراین پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید گوشی اقتصادی از سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد‌نظرتان قرار دهید.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 محسوب می‌شود که عملکرد مناسبی دارد و از پس انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک برمی‌آید. دوربین اصلی این گوشی نیز از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی تشکیل شده که چنین ترکیبی در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به‌لطف استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بالاست. هرچند این گوشی از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر اثر انگشت در آن نیست.


گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۴.۳ میلیون تومان

گلکسی A04s
مشخصات گلکسی A04s
نمایشگر۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپستاگزینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۳/۳۲، ۴/۳۲، ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۵ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04s (بررسی دیجیاتو) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی بازار از شرکت سامسونگ دانست. این گوشی مشخصاتی غالبا شبیه به گلکسی A04 دارد؛ اما در عوض از چیپست قدرتمندتری بهره‌مند شده و نمایشگر بهتری را هم در اختیارتان می‌گذارد. مغز متفکر این گوشی، چیپست Exynos 850 است که در گوشی گران‌تری مانند گلکسی A14 شاهد به‌کارگیری آن هستیم. در کل این چیپست با همراهی رابط کاربری سبک‌سازی شده One UI Core 4.1 (قابل ارتقاء به One UI Core 5) می‌تواند پاسخگوی تمام نیازهای روزمره و ابتدایی شما باشد.

نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی بهره می‌برد اما مهم‌تر از آن، شاهد پشتیبانی از نرخ رفرش ۹۰ هرتزی در آن هستیم که به نمایش روان‌ترمحتوا کمک شایانی می‌کند. این گوشی اقتصادی به سه دوربین در قاب پشتی مجهز شده که تنها دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و سایر دوربین‌ها عملا بی‌کاربرد هستند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی، حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور و البته شارژر تعبیه شده در جعبه، از سایر مشخصات جذاب این گوشی ارزان‌قیمت کره‌ای‌ها هستند. سامسونگ این گوشی را در مدل‌های مختلفی عرضه کرده که فعلا تنها مدل پایه ۳/۳۲ گیگابایتی آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است. در نهایت اگر قصد خرید بهترین گوشی های سامسونگ زیر 6 میلیون تومان را دارید، گلکسی A04s یکی از ارزشمندترین گزینه‌هاست.


گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی : ۵.۳ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۸ میلیون سامسونگ - گلکسی A14
مشخصات گلکسی A14
نمایشگر۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپستمدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی١٣ مگاپیکسلی
باتری۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بررسی دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ است و می‌تواند بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون تومان هم باشد. این گوشی بیشتر مناسب کسانیست که به مدرن بودن گوشی خود اهمیت می‌دهند. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اکسینوس ۸۵۰ است که هر دو قدرت مناسبی در استفاده روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل مجهز به چیپ مدیاتک عملکرد بهتری دارد. دوربین اصلی این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های دیگری استفاده شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت کم‌تری نسبت به سایر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌توجه گلکسی A14، بهره‌مندی از اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری بهتر نسبت به سایر رقباست. گلکسی A14 ارزان‌ترین گوشی هوشمند مجهز به اندروید ۱۳ در لیست بهترین گوشی های سامسونگ زیر 8 میلیون تومان محسوب می‌شود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۱۵ واتی و حسگر اثر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی هستند. البته زحمت خرید شارژر این گوشی بر عهده خودتان خواهد بود زیرا سامسونگ شارژر را از جعبه گوشی‌های اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است.


گلکسی M13 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی : ۵.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ تا 6 میلیون - گلکسی M13
مشخصات گلکسی M13
نمایشگر۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپستاگزینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عاملاندروید ١۲ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین اصلی٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی۸ مگاپیکسلی
باتری۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژشارژ سیمی ١۵ وات
وزن٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبیمجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص اثر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی M13 بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت 6 میلیون تومان از جهت شارژدهی باتری است. این گوشی از باتری پر ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی انرژی می‌گیرد و می‌تواند بدون نیاز به شارژ مجدد شما را تا مدت طولانی همراهی کند. این گوشی به چیپست ۸ نانومتری اگزینوس ۸۵۰ هم مجهز شده که قدرت نسبتا مناسبی در انجام کارهای روزمره و انجام بازی‌های نه‌چندان سنگین اندرویدی دارد. نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی، یکی دیگر از ویژگی‌های حائز اهمیت در گلکسی M13 محسوب می‌شود.

دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی گلکسی M13 کیفیت خوبی در بین بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۶ میلیون تومان دارد. با این حال سایر دوربین‌‌های آن قرار نیست تجربه دلچسبی را به شما ارائه دهند. تنها نقطه ضعف این گوشی، نسخه قدیمی‌تر سیستم عامل اندروید آن به گلکسی A14 است؛ بنابراین اگر جدیدتر بودن نرم‌افزار گوشی هوشمندتان در اولویت است، باید در انتخاب گلکسی M13 تجدید نظر کنید.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۶ میلیون تومان

در این راهنمای خرید نگاهی به بهترین گوشی‌های اقتصادی سامسونگ داشتیم. این گوشی‌ها طی چند وقت اخیر قیمت نسبتا ثابتی داشته‌اند و می‌توان گفت که از خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های سامسونگ در بازار ایران هستند. مهم‌ترین فاکتور در خرید این گوشی‌ها، بودجه و سلیقه شخصی شما در کاربری از گوشی‌تان است.

نظر شما در مورد لیست مدل‌های بهترین گوشی سامسونگ تا ۶ میلیون تومان چیست؟ کدام مدل را برای خرید پیشنهاد می‌کنید؟ نظرات خود را با دیجیاتو در میان بگذارید.


سوالات متداول راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۶ میلیون تومان

بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت 6 میلیون تومان کدام است؟

گلکسی A14 بهترین و به‌روزترین گوشی اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شود.

بهترین شارژدهی باتری در بین بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۶ میلیون تومان متعلق به کدام مدل است؟

گلکسی M13 با باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی بهترین شارژدهی باتری را در بین گوشی‌های ارزان‌قیمت سامسونگ دارد.

ارزان‌ترین گوشی سامسونگ در ایران چیست؟

گلکسی A04 را با برچسب قیمت حدود ۳.۵ میلیون تومان می‌توان ارزان‌ترین گوشی سامسونگ در ایران دانست.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋