علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

اولین جزئیات آپدیت اندروید 14 برای گلکسی اس 23 اولترا فاش شد

اولین جزئیات از آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S23 اولترا فاش شد

مشخصات یک دستگاه گلکسی S23 اولترا مجهز به اندروید 14 در بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده است.

هرچند گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ در مرکز توجه قرار دارند، اما آپدیت اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 نیز با ورود به نیمه دوم سال مورد انتظار بسیاری از افراد هستند و حالا اطلاعات جدیدی درباره آن‌ها برای گلکسی S23 اولترا سامسونگ منتشر شده است.

مانند گذشته، گوشی‌های پرچمدار سری S سامسونگ احتمالاً قبل از سایر دستگاه‌ها، به‌روزرسانی اندروید 14 و One UI 6.0 را دریافت خواهند کرد. با توجه به همین موضوع، اخیراً مشخصات یک دستگاه گلکسی S23 اولترا مجهز به اندروید 14 در بنچمارک گیک‌بنچ فاش شده بود.

اطلاعات اندروید 14 در بنچمارک گلکسی S23 اولترا

اولین جزئیات از آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S23 اولترا فاش شد

هرچند این بنچمارک به‌خودی‌خود هیچ اطلاعاتی در مورد سیستم‌عامل اندروید 14 ارائه نکرده است، اما در گزارش SamMobile گفته شده که اولین نسخه آزمایشی اندروید 14 برای گلکسی S23 اولترا تحت فریمورک نسخه S918USQU1ZWFA (تصویر زیر) منتشر خواهد شد.

اولین جزئیات از آپدیت اندروید 14 برای گلکسی S23 اولترا فاش شد

همان‌طور که در برخی گزارش‌های قبلی گفته شده بود، سامسونگ ممکن است در هفته سوم ژوئیه نسخه بتای One UI 6.0 را در دسترس کاربران قرار دهد؛ یعنی درست چند روز قبل از معرفی گلکسی زد فولد 5 و زد فلیپ 5، گلکسی تب S9 و گلکسی واچ 6. ازجمله مشخصات دیگری که در گزارش‌های قبلی از اندروید 14 به آن‌ها اشاره شده بود، می‌توان به پشتیبانی از فرمت Ultra HDR و تغییرات جدید Material You اشاره کرد.

با وجود حضور گلکسی S23 اولترا با اندورید 14 در بنچمارک گیک‌بنچ، می‌توان انتظار داشت که در هفته‌های آینده شاهد اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره نسخه نهایی سیستم‌عامل جدید گوگل باشیم.

علاوه بر One UI 6 برای گوشی‌ها و تبلت‌ها، سامسونگ همچنین درحال کار روی به‌روزرسانی One UI Watch 5 (Wear OS 4.5) برای گلکسی واچ 4 و واچ 5 است. انتظار می‌رود آپدیت پایدار این نسخه تا اواخر جولای و اوایل آگوست منتشر شود.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋