علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد. راه اندازی سایت و اپلیکیشن جدید در تابستان

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد؛ رونمایی از سایت و اپلیکیشن جدید در تابستان

کامیار ایرانی به عنوان مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد. او جایگزین ساسان نایب شده و نایب زین پس در هیات مدیره عضو خواهد بود.

مدیرعامل جدید فلایتیو در مراسم معارفه خود خبر از به‌روز شدن سایت و اپلیکیشن این مجموعه بعد از مدت‌ها داد. او همچنین تأکید کرد از هوش مصنوعی در بخش‌های مختلف از جمله خدمات قبل و پس از فروش فلایتیو استفاده خواهد شد.

به گزارش دیجیاتو «کامیار ایرانی» به جای «ساسان نایب» مدیریت فلایتیو را برعهده خواهد داشت و نایب عضو هیات مدیره این مجموعه باقی خواهد ماند. ایرانی در مراسم معارفه خود در جمع خبرنگاران با اعلام اینکه قرار است نسخه جدید فلایتیو در تابستان منتشر شود خبر از بهبود رابطه کاربری در این مجموعه داد. او همچنین با اشاره به ابزارهای هوش مصنوعی اعلام کرد آنها قصد دارند تا از فناوری‌های پیشرفته این حوزه در فلایتیو بیشتر استفاده کنند: «در تلاشیم استفاده از فناوری هوش مصنوعی را در فلایتیو بیشتر کنیم و در برنامه آینده ما استفاده از آن در بخش پشتیبانی و خدمات پس از فروش پیش‌بینی شده است.»

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد؛ رونمایی از سایت و اپلیکیشن جدید در تابستان

ایرانی اعلام کرد تمرکز فلایتیو در سال جدید مطالعه روی نیازهای مختلف مخاطبین است و آن‌ها قصد دارند نیازهایی را برطرف کنند که تاکنون به آنها توجه نشده است: «در نسخه جدید فلایتیو روی این موضوعات بیشتر کار می‌کنیم.»

ایرانی در پاسخ به دیجیاتو درباره اینکه در برابر لوکس شدن هزینه‌های سفر چه برنامه‌ای دارند گفت: «بنا به شرایط سخت اقتصادی در حال رایزنی و مذاکره با کسب و کارهای لندتکی هستیم تا بتوانیم سفرها را به صورت قسطی برای مشتریان ایجاد کنیم. مشکلات اقتصادی و ارزی که پیش آمده دلایل زیادی دارد و مسبب آن ما نیستیم ولی می‌توانیم در حد و اندازه خود برای مشتریان خود شرایط آسان‌تری فراهم کنیم تا سفر از یک کالای لوکس خارج شود.»

«علی کشفی» همبنیاگذار فلایتیو نیز درباره احتمال ادغام یا همکاری با سایر شرکت‌ها به دیجیاتو گفت: «ما پیش‌تر هم همکاری‌های زیادی با مجموعه‌های مختلف داشتیم و در حال حاضر در فلایتیو ایکس هم سه همکاری موفق را پیش بردیم. دیدگاه ما به همکاری بسیار مثبت است و به زودی با مجموعه هومسا نیز همکاری خوبی را در زمینه اقامتگاه خواهیم داشت. در مسیر آینده فلایتیو ممکن است اتفاق‌های مختلفی از جمله ادغام و همکاری پیش بیاید و راه برای این موضوع بسته نیست.»

مدیرعامل جدید فلایتیو معرفی شد؛ رونمایی از سایت و اپلیکیشن جدید در تابستان

کشفی همچنین اعلام کرد به‌زودی گزارش دوسالانه‌ی این شرکت منتشر خواهد شد: «در سال ۱۴۰۱ در‌زمینه‌ی پروازهای داخلی رشد کمتری مشاهده شده است که اتفاقات سال گذشته در آن مؤثر بود؛ اما با‌توجه‌به اینکه سال ۱۴۰۰ متأثر از کرونا بود، برای آن رشد حاصل شده است. با‌این‌حال، نمی‌توان این سال را مبنا قرار داد.»

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋