علی روحانی؛ برنامه نویس وب

علی روحانی؛ برنامه نویس وب

هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

مشخصات گوشی تاشو Motorola Razr 40 فاش شد. اسنپدراگون 7 نسل 1 و 12 گیگابایت رم

مشخصات گوشی تاشو موتورولا ریزر 40 افشا شد؛ اسنپدراگون 7 نسل 1 و 12 گیگابایت رم

موتورولا ریزر 40 به همراه نسخه اولترا این خانواده در تاریخ 11 خردادماه از راه می‌رسد و احتمالا قیمت پایه 899 یورویی خواهد داشت.

موتورولا می‌خواهد از دو گوشی تاشو جدید رونمایی کند و احتمالاً در تاریخ 1 ژوئن (11 خردادماه) با موتورولا ریزر 40 و ریزر 40 اولترا روبه‌رو خواهیم شد. حالا مشخصات نسخه استاندارد این سری افشا شده است که ما را با بیشتر با آن آشنا می‌کند.

درحالی‌که مشخصات کامل و رندرهای باکیفیت موتورولا ریزر 40 اولترا در روزهای گذشته به اینترنت راه پیدا کرده بودند، اطلاعات زیادی درباره نسخه استاندارد آن در اختیارمان قرار نگرفته بود. اما حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ و همچنین وب‌سایت 3C ظاهر شده است.

مشخصات احتمالی موتورولا ریزر 40

گوشی آینده موتورولا با شماره مدل XT2323-3 در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است. این گوشی هوشمند توانسته در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیازهای 1019 و 2545 را به‌دست آورد.

موتورولا ریزر ۴۰ گیک بنچ

این بنچمارک بخشی از مشخصات موتورولا ریزر 40 را برملا می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه‌ای با 8 هسته پردازشی مجهز می‌شود که اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود. این چیپ توسط حداکثر 12 گیگابایت رم همراهی می‌شود. گوشی آینده موتورولا به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی است.

موتورولا ریزر 40

تا به امروز چندین رندر از گوشی تاشو آینده موتورولا به اینترنت راه پیدا کرده است که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند. همچنین شاهد افشای قیمت این دستگاه هم بوده‌ایم که اگر صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند در نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی، 899 یورو قیمت خواهد داشت که 300 یورو از قیمت مورد انتظار برای مدل اولترا پایین‌تر است.

این اختلاف قیمت 300 یورویی به‌خاطر مشخصات فنی قدرتمندتر مدل اولترا است. موتورولا ریزر 40 اولترا به نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین با 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3800 میلی‌‌آمپرساعتی و دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین 12 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی اولترا واید از راه می‌رسد.

علی روحانی؛ برنامه نویس وب
علی روحانی؛ برنامه نویس وب هر چه درباره برنامه نویسی و ماشین و گیمینگ بخونم و برام جالب باشه، اینجام می نویسمش

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋