vopici8401

vopici8401

بهترین برند قفل کتابی کدام است؟

امنیت در محل کار و خانه به هیچ وجه شوخی نیست. به همین دلیل مردم همیشه سعی کرده اند راه حلی برای این مشکل بیابند. این تلاش ها در نهایت منجر به اختراع و تولید انواع قفل شد. محصولاتی که امروزه به مدرن ترین شکل ممکن در دسترس هستند و می توانند کار خود را به درستی انجام دهند.


در این میان مدل قفل، طراحی آن، سیستم به کار رفته در قفل و حتی جنس قاب و برند سازنده تاثیر زیادی در عملکرد این محصول دارد. از این رو در این مقاله سعی داریم با استفاده از دانش و تجربه کارشناسان موجود در فروشگاه فامیلاکالا بهترین برندهای ایرانی و خارجی قفل موجود در بازار را با مروری کوتاه بر ویژگی های این محصول ارائه کنیم.

بهترین برند های قفل در ایران

 

برند قفل گیرا

این شرکت گیرا با بیش از 60 سال سابقه در صنعت قفل، موفق به تولید قفل هایی با امنیت بالا و قابل رقابت با نمونه های خارجی شده است. این شرکت سازنده اولین قفل های کتاب و آویز در ایران می باشد و قفل های تولیدی این شرکت از با کیفیت ترین آلیاژ برنج می باشد.

برند بهریزان

بهریزان یکی از شرکت های تولید کننده یراق آلات ایرانی است که با 40 سال سابقه و استفاده از آخرین فناوری های روز دنیا در تولید و همچنین انجام آزمایشات تخصصی مستمر اقدام به تولید قفل و دستگیره و یراق آلات ساختمانی می نماید.

برند رجبی

این برند ایرانی با برند JRM فعالیت خود را در سال 1365 با تولید قفل های کمدی آغاز کرد. یکی از بزرگترین تامین کنندگان داخلی است و سهم خوبی از بازار ایران دارد. محصولات این شرکت از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در مقایسه با برندهای دیگر از قیمت مناسبی برخوردار است.

برند پارس

برند پارس این شرکت ایرانی در سال 1370 تأسیس شد و در ابتدا این شرکت برای تولید سیستم تعلیق و قفل سیلندر تأسیس شد و پس از پنج سال موفق به صادرات محصولات خود به سایر کشورها شد. در سال 1389 برای گسترش فعالیت خود محصولات دیگری را نیز تولید کردند.

لولا کابینت، قفل برقی حیاط خلوت و پمپ پمپ محصولاتی هستند که در این شرکت مونتاژ، بسته بندی و به فروش می رسند. محصولات این شرکت دارای استاندارد ISO 9001-2015، نشان استاندارد ملی ایران، گواهینامه بین المللی CE از EMC ایتالیا می باشد. قفل آویز، کلید، قفل فرمان، درب پاسیو از محصولات این شرکت می باشد.

برند پنج ستاره

این شرکت در اواخر دهه 70 تاسیس شد و امروزه بزرگترین تولید کننده قفل درب پاسیو در ایران به شمار می رود. این شرکت در راستای گسترش فعالیت خود اقدام به تولید انواع قفل آپارتمانی (کلیدی، کلیدی، سرویسی) و همچنین قفل و سیلندر کمدی می نماید. دارای کیفیت ISO-9001 2008 و گواهینامه استاندارد اروپا CE.

برند زانیس

این شرکت زانیس در بهمن ۱۳۹۲ با تولید قفل کمدی در کمالشهر، کرج و رشت فعالیت خود را آغاز و شروع به ساخت انواع قفلهای کمد و دراور و آپارتمانی نمود. محصولات که این شرکت تولید و روانه بازار نموده است شامل موارد زیر می باشد:

قفل کمدی نیمه برنجی و تمام برنجی، سوئیچی ۲/۵ ،۳/۵ ،۴/۵، ۵/۲، ۵/۵، ۶/۵، ۷سانتی، قفلهای کلیدی ۶/۵ سانتی، کمدی فنردار، قفل های سرویس ۴/۵، ۵/۲، ۶/۵ سانتی و قفل های حیاطی طرح ایزو و همچنین تک پله.

راهنمای خرید بهترین قفل کتابی ضد سرقت و ایمن

 

 

وزن قفل

مهم نیست که از کدام مدل قفل کتابی استفاده می کنید ، باید توجه داشته باشید که وزن قفل به راحتی می تواند کیفیت آن را نشان دهد. قفل کتابی مناسب و بادوام همیشه سنگین است ، بنابراین شما همچنین باید سعی کنید قفلی را انتخاب کنید که وزن زیادی دارد.

جنس بدنه

به عنوان یک قفل قوی و راحت ، باید به جنس بدنه قفل نیز توجه کنید. اکثر قفل های کتابی از فولاد ساخته شده اند و بسیار بادوام هستند. همانطور که قبلاً در راهنمای خرید قفل کتابی اشاره شد قفل کتابی خوب سنگین است.

یکی از دلایل آن را سنگین می کند جنس قفل است که در صورت اصلی بودن وزن قفل بالا میرود با این حال ، برخی از مدل های قفل کتابی دارای روکش هایی هستند که به عنوان مثال در برابر خط و خش مقاوم هستند یا در برابر حرارت مقاوم تر خواهند بود.

ضخامت میله قفل

اکثر مردم به دنبال قفل های کتابی هستند که دارای قطرمیله ضخیم تری هستند. قطر استاندارد میله بسیاری از قفل های کتابی که امروزه در بازار وجود دارد نزدیک به 12 میلی متر است ، اما برخی از مدل ها میله های ضخیم تری نیز دارند که برش یا برش قفل را مشکل می کند. این امر در جلوگیری از شکستن قفل تأثیر بسزایی خواهد داشت.

نوع کلید مورد استفاده

قبلا قفل های کتابی با کلیدهای فلزی ساده باز می شدند ، اما امروزه روش های جدیدتری برای باز کردن قفل آنها وجود دارد. به عنوان مثال ، یک صفحه کلید کوچک روی بدنه برخی از قفل های کتابی وجود دارد و می توانید با انتخاب یک کد و رمز عبور خاص ، قفل آن را باز کنید.

سعی کنید قفلی بخرید که کلیدهای آن دارای پین های فعال تری باشد. در واقع این کار مانع از کپی آسان کلید شما می شود و احتمال باز شدن قفل آن با کلیدهای دیگر نزدیک به صفر است.

https://biknik.ir/book-lock/

vopici8401
vopici8401

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋