clinic vip

clinic vip

انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....
توسط ۳ نفر دنبال می شود
 ۵۲ نفر را دنبال می کند

5 ویژگی بهترین متخصص جراحی پلک در تهران

چطور می‌توان دکتر خوب برای افتادگی پلک را پیدا کرد؟ آیا معیار و پارامتری برای تشخیص مهارت یک جراح وجود دارد که افراد عادی هم بتوانند بررسی کنند؟ بهترین جراح پلک در تهران چه تحصیلات و تخصصی باید داشته باشد؟ محل طبابت بهترین جراح بلفاروپلاستی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ چرا پیدا کردن بهترین دکتر عمل بلفاروپلاستی اهمیت بالایی دارد؟

وقتی صحبت از بهترین جراح پلک یا پزشک معروف عمل پلک چشم می‌شود، از دو جنبه می‌توان به این موضوع ورود پیدا کرد. از یک سو معیارهای تخصصی و پارامترهای پزشکی وجود دارد که متخصصان جراحی پلاستیک و انجمن‌های تخصصی با کمک آن، جراحان را ارزیابی و رده‌بندی می‌کنند. از سوی دیگر نکاتی هست که بیماران و افراد عادی نیز با توجه به آن‌ها، می‌توانند بهترین جراح پلک را مشخص کنند.

نخست بهتر است اشاره شود که وقتی صحبت از بهترین جراح پلک می‌کنیم، الزاما به این معنی نیست که اینجا رده‌بندی انجام دهیم و نفر اول آن را مشخص کنیم. هدف اساسی این مقاله، این است که چطور بفهمیم چه پزشکی می‌تواند جزو بهترین جراحان پلک تهران باشد. شاید هیچ وقت کسی نتواند به درستی بهترین جراح پلک تهران را مشخص نماید اما در این مقاله فاکتورهایی برای تشخیص یک جراح پلک خوب و قابل اعتماد بیان شده است.

چشم، یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین اعضای بدن انسان است. با چشم‌ها، قدرت بینایی که یکی از حواس مهم بدن انسان است، ارضا می‌شود. اگر آسیبی به چشم‌ها وارد شود، جبران آن، به‌سختی امکان‌پذیر است.

پس بهتر است، برای انجام جراحی‌های مختلف، خصوصاً زیبایی، پزشک مطمئن و قابل اعتمادی انتخاب کنید.

اگر بهترین فوق تخصص جهت جراحی پلک را در تهران پیدا کنید، می‌توانید با خیالی آسوده عمل افتادگی پلک را انجام دهید.

بهترین پزشک جراح بلفاروپلاستی، ضمن درنظرگرفتن استانداردهای جراحی زیبایی، سلامتی و بینایی چشم شما را در اولویت قرار می‌دهد. بدین ترتیب، چین و چروک پلک بالا یا پایین، برداشته‌ می‌شود و در عین‌حال، هیچ آسیبی از نظر بینایی به چشم شما وارد نخواهد شد.

ضرورت یافتن جراح بلفاروپلاستی مورد اطمینان، جهت انجام جراحی پلک، یکی از مهم‌ترین اقدامات قبل از جراحی است.

چشم‌ها، حساس‌ترین بخش بینایی و زیبایی صورت هستند. هرگونه تغییر در چشم‌ها، در زیبایی صورت تاثیرگذار است. تغییر صحیح، زیبایی را افزایش می‌دهد و تغییر اشتباه، سبب کاهش زیبایی خواهد شد.

چشم‌ها، تاثیرگذارترین عضو مورد توجه در زیباشناسی چهره هستند. انتخاب جراح بلفاروپلاستی، برای دست‌یابی به نتیجه مطلوب از جراحی، بسیار اهمیت دارد.

درصورتی‌که بتوانید بهترین پزشک جراحی پلک را برای انجام این جراحی پیدا کنید، سلامتی و زیبایی در نتیجه نهایی بلفاروپلاستی، قطعی است؛ زیرا پزشک معتمد، ضمن دارا بودن تخصص کافی و مهارت در جراحی، دانش و علم آن‌ را نیز دارد.

چشم‌ها بسیار حساس هستند و هر گونه جراحی و تغییر در آن‌ها، نیازمند دقت و وسواس بیشتر است.

پیش از هر چیز باید حساسیت موضوع جراحی پلک را شرح دهیم. جراحی پلک یا بلفاروپلاستی یکی از عمل‌های جراحی اصلی در جوانسازی اطراف چشم است. هدف از انجام این عمل، اصلاح فرم و شکل پلک چشم می‌باشد تا ظاهر چشم‌ها درشت‌تر و زیباتر شود. بلفاروپلاستی به دو روش جراحی پلک بالا و جراحی پلک پایین دسته بندی می‌شود.

در جراحی پلک بالا، می‌توان افتادگی و چین و چروک و پوست اضافه پلک را برداشت. با این کار پلک کمی کوتاه‌تر می‌شود. به همین دلیل چشم‌ها درشت‌تر و جذاب‌تر خواهد شد. همچنین می‌توان با برداشتن چربی اضافی در زیر پوست پلک، پف پلک بالا را نیز برداشت. نتیجه بلفاروپلاستی پلک بالا، این است که حالت خسته و خواب‌آلود چشم‌ها رفع می‌گردد و فرد، چهره‌ای شاداب‌تر و جوان‌تر پیدا می‌کند. همچنین با اصلاح افتادگی پلک، دید فرد نیز بازتر می‌شود. از این جهت تزریق چربی پشت پلک طرفداران زیادی را دارد.

جراحی پلک پایین نیز در جوان‌سازی چهره بسیار اهمیت دارد. با افزایش سن، پوست زیر چشم شل و افتاده می‌شود. همچنین تجمع لایه‌های چربی، یک برآمدگی و پف در زیر چشم به وجود می‌آورد. می‌توان با ایجاد یک برش دقیقا زیر خط مژه پلک پایین، پوست اضافی پلک را برش داد و چین و چروک زیر چشم را از بین برد. همچنین می‌توان با ایجاد یک برش در پشت پلک پایین، چربی اضافی را برداشت و پف زیر چشم را نیز رفع کرد.

نخست باید بدانید برای انجام جراحی پلک، نیاز به تخصص و دانش پزشکی در زمینه جراحی پلاستیک دارید. بهترین گزینه برای جراحی پلک، مراجعه به یک فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی است. چنین جراحی، ۷ سال دوره پزشکی عمومی خود را گذرانده و سپس ۴ سال دوره تخصصی جراحی عمومی را پشت سر گذاشته است. در ادامه ۵ سال دیگر نیز دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک را طی کرده است تا دانش و مهارت کافی را برای جراحی‌های زیبایی کسب کند.

بسیاری از افراد برای اینکه هزینه کمتری پرداخت کنند، برای جراحی پلک خود به جراح عمومی و یا حتی پزشک عمومی مراجعه می‌کنند. یعنی چشمان خود را به دست کسانی می‌سپارند که هیچ دانش و مهارتی در این زمینه کسب نکرده‌اند. نتیجه هم معمولا ایجاد آسیب‌های جبران‌ناپذیر به زیبایی و بینایی این افراد است.

جراح پلک در درجه اول باید تخصص خود را در زمینه جراحی پلاستیک گرفته باشد. اگر بخواهیم دوره درسی یک پزشک فوق تخصص را مرور کنیم باید بگوییم بهترین متخصص جراحی پلک در تهران:

*  هفت سال در دوره پزشکی عمومی تحصیل کرده است.

* چهار سال بعدی تحصیل پزشک در دوره تخصصی جراحی عمومی بوده است.

* پس از آن پنج سال در دوره فوق تخصص جراحی پلاستیک تحصیلات خود را کامل کرده است.

البته پزشکانی که در رشته جراحی چشم تحصیل کرده‌اند هم می‌توانند جراحی بلفاروپلاستی را انجام دهند. در واقع پزشکانی که دارای مدرک تخصص و فوق تخصص در رشته جراحی چشم و جراحی پلاستیک و زیبایی هستند می‌توانند عمل جراحی موفقیت‌آمیزی برای شما رقم بزنند.

تخصص پزشک تنها با داشتن مدارک تخصصی از دانشگاه‌های معتبر دنیا ثابت می‌شود. با ارائه این مدارک به وزارت بهداشت، اجازه تاسیس یا مجوز کار کردن در کلینیک و بیمارستان برای پزشکان صادر می‌شود. بسیاری از پزشکان در دوره‌های مختلف و پیشرفته آموزشی نیز شرکت می‌کنند تا دانش خود را در زمینه پیشرفت‌های جراحی پلاستیک در دنیا به‌روز نگه دارند. گواهینامه معتبری که در نتیجه گذراندن موفقیت‌آمیز این دوره‌ها به پزشک داده می‌شود، مدرکی نشانگر بهترین متخصص جراحی پلک در تهران است.

نکته بعدی که بهترین متخصص جراحی پلک در تهران را مشخص می‌کند، تجربه و مهارت پزشک است. تجربه و مهارت پزشک از دو راه به دست می‌آید.

* راه نخست تحصیل در رشته تخصصی جراحی پلاستیک است. در این دوره، جراحان همواره در کنار استادان خود حضور دارند و ابتدا ناظر بر عمل‌های جراحی هستند و بعدها در حضور استادان به جراحی می‌پردازند.

* راه دوم تعداد جراحی‌هایی است که پزشکان پس از گذراندن دوران تخصص و فوق تخصص خود انجام داده‌اند. جراحانی که در بیمارستان‌ها و کلینیک‌های حرفه‌ای و معتبر کار کرده‌اند، همواره با موارد بیشتری از عمل‌های جراحی سروکار داشته‌اند. این نکته نقش چشمگیری در افزایش مهارت و تجربه پزشکان متخصص بازی کرده است.

اینکه مکان کلینیک در کدام بخش شهر قرار گرفته هم یکی از نکته‌هایی است که می‌تواند استقبال از آن را آشکار سازد. کلینیک‌های پرمتقاضی بیشتر در ساختمان پزشکان، یا در مناطقی قرار دارند که پزشکان زیادی به درمان مشغول هستند. اگرچه محل قرارگیری کلینیک تنها ملاک انتخاب نیست، اما می‌تواند استقبال مردم از آن را آشکار کند.

 

clinic vip
clinic vip انواع جراحی زیبایی چشم، ابرو، غبغب و....

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋