villa sazee

villa sazee

خرید تخت چوبی سنتی رستورانی با کیفیت

 

 

 

تخت های سنتی در سایز ها و نقش و نگار های متنوعی وجود دارند. قیمت های موجود در وبسایت با توجه به جنس کار و مدل کار به صرفه و متعادل است. تخت های سنتی در منزل، با ظاهر متفاوت و جذابی که دارند میتوانند به نقطه عطفی در خانه تبدیل شده و فضای زیبا و منحصربه فردی را در اتاق نشیمن ایجاد کنند. از آنجایی که چوب چیزی است که همیشه مد خواهد ماند و میتوان از آن برای همیشه استفاده کرد بعد از مدتی میتوانید این مبلمان را به مبلمان فضای باز تبدیل کرده و در حیاط خانه، باغ و ویلایتان با سایبانهای چتری قرار داده و از آن لذت ببرید. اگر به میز و صندلی های قدیمی علاقه دارید و دوست دارید وسایل منزل خود را با طرح های کلاسیک دیزاین کنید، یا برای حیاط منزل و باغ و ویلای تان به تخت چوبی نیاز دارید، این فروشگاه بسیاری از وسایل چوبی سنتی و با سبک قدیمی را تولید میکند

 

 

تخت سنتی

ما در ادامه ی این مطلب با ویلا سازه میخواهیم به بررسی مبل راحتی چوبی بپردازیم. یکی از انواع این مبلها، مبل راحتی است که خود به دستههای گوناگونی تقسیم شده است. جنس چوب یکی از مهم ترین عوامل در انتخاب مبلمان چوبی و همچنین تخت های سنتی است. پس در انتخاب خود این نکات را در نظر داشته باشید. هم اکنون هم مبلهای راحتی با توجه به این سه قسمت تولید میشوند و از استانداردهای ساختاری هم برخوردار هستند. برای خرید تخت سنتی و مبلمان چوبی سنتی باید به چند مورد مهم توجه داشته باشید. اما آن دسته از مشتریانی که میخواهند برای بار دوم یا چندم از این مجموعه خرید کنند، می توانند از کد تخفیف بدون محدودیت خرید اول تخت سنتی استفاده کنند. تخت و صندلی و میز و صندلی ناهار خوری و انواع دکور های چوبی و سنتی از جنس چوب روس که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت از خود نشان میدهد که در قسمت پایه و دسته ها به صورت خراطی شده و با نقش و نگار بسیار زیبا در قسمت تکیه گاه و دسته ها میباشد که دارای مدلهاشی متنوع و بسیار زیبا و با بهترین کیفیت میباشد.موارد استفاده این دکورهای سنتی در منازل ، رستورانها ،سفره خانه ها , باغها ، تراس ، حیاط ، روف گاردن و

ترکیب رنگهای گرم گلیمها و جاجیمها با رنگ چوب میتوانند ترکیبی زیبا را در دکوراسیون داخلی خانهتان پدید آورد و جذابیت یک تخت سنتی را چندین برابر کند. سبک سنتی یکی از محبوبترین سبکهایی است که در دکوراسیون منازل به ­کار برده میشود. البته اگر شما این تختها را در فضای بیرونی خانه استفاده میکنید بهتر است در فصل بارانی و زمستان آن را به جای مسقف و یا انباری منتقل کنید تا آسیب جدی نبینند. این نوع تختها امروزه در اندازه و ابعاد مبلمانهای راحتی خانگی نیز ساخته میشوند و میتوان آن را در داخل خانه نیز قرار داد.

بهترین تخت سنتی تا کنون

یکی از وسایل دکوری سنتی که اتفاقا خیلی در خانههای امروزی کاربرد میتواند داشته باشد تختهای سنتی برای منزل هستند که شما میتوانید در دکوراسیون خانه خود از آنها استفاده کنید و فضای خانه را چند برابر دل پذیرتر کنید. همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، تختهای سنتی در دکوراسیون خانههای ایرانی حسی نوستالژی و صمیمی به فضا میبخشد در زیر برخی از این تخت های چوبی سنتی کشو ها و محفظه هایی تعبیه شده است که داخل شان خالی است و شما می توانید وسیله های اضافی تان را آن جا سامان دهی کنید.

 

 

تخت سنتی در دکوراسیون رستوران

برای دکوراسیون و طراحی رستوران چیزی که اهمیت دارد استفاده از وسایل دکوراتیو و زیبا است. هرچه یک رستوران شیک تر و زیباتر باشد موجب می‌ شود تا توجه مشتریان زیادی به سمت رستوران جذب شود. تخت سنتی رستوران ، از جمله محصولاتی می باشد که علاوه بر داشتن کاربرد بالا موجب زیبا دکوراسیون رستوران می شود. برای طراحی داخلی رستوران ها می توانید از وسایل سنتی یا مدرن استفاده کنید. اما برای طراحی دکوراسیون های سنتی بهتر است از وسایل های سنتی و قدیمی استفاده کنید که از چوب یا سنگ ساخته شده باشند، چرا که باعث زیباتر شدن ظاهر رستوران‌ ها می‌ شود. علاوه بر قرار دادن وسایلی مانند تخت سنتی رستوران، می توانید از وسایل دکوراتیو دیگر مانند دیوارپوش های لوکس و پله های چوبی و تابلو های قدیمی استفاده کنید. شما می‌ توانید برای زیباتر کردن فضای رستوران از کف پوش مناسب استفاده کنید.

البته توجه داشته باشید که می‌ توانید در بین طرح‌ های موجود طرح های کلاسیک و سنتی را انتخاب کنید‌. همچنین در دکوراسیون رستوران باید به رنگ‌ هایی که استفاده می کنید توجه ویژه‌ای داشته باشید. می توانید از رنگ های آرامش بخش برای دکوراسیون رستوران سنتی استفاده کنید. رنگ تخت سنتی رستوران نیز می‌ تواند کرم یا قهوه ای باشد. علاوه بر این موارد می‌ توانید از گلدان های زیبا در کنار تخت سنتی رستوران استفاده کرده و یک محیطی زیبا و آرامش بخش را درست کنید. وجود مبلمان و میز در فضای رستوران به جذابیت دکوراسیون داخلی رستوران می افزاید. برای دکوراسیون رستوران های سنتی می توانید از وسایل های سنتی دکوراتیو دیگر استفاده کنید. وجود پنجره های رنگی و سنتی موجب می‌ شود تا رستوران جلوه‌ای جذاب بگیرد. رنگ بندی های زرد و قرمز و آبی در درون پنجره ها، موجب سنتی تر شدن ظاهر رستوران می شود.

 

یک موثر روش تخت سنتی

میتوانید از انواع مختلف چوب ها استفاده کنید. قبل از رنگ زدن از یک نرم کننده چوب که پایه روغنی دارد استفاده نمایید . اگر برای نشیمن خانه تان به دنبال روی چوب قرار می گیرد. کاناپه ای تفاوت می گردید، بهترین پیشنهاد برای تان همین تخت های سنتی و قدیمی که ظاهری نو و مدرن دارند؛ است.

روش های زیادی برای ساخت تخت چوبی وجود دارد.

تخت های سنتی علاوه بر استفاده متداول به عنوان یک نشیمنگاه در باغ و ویلا و کافه و بالکن و … قرار دادن آن در بالکن یا تراس نیز ایده بسیار خوبی محسوب می شود تخت های ۲ در ۱.۵ متر با هدف ایجاد فضای راحت تر و بزرگتر برای مشتریان تولید می شود. فضای نشیمن این تخت ها ۱.۵ متر عمق دارد. روش های زیادی برای ساخت تخت چوبی وجود دارد. فرق نمی کند چه مدلی چوبی برای ساخت تخت استفاده می کنید چون چوبی در مجاورت هوا هر چند سال نیاز به رنگ مجدد دارد. عکس واضح تمام اندازه های و فاصله های قرار گرفتن صفحه های چوبی را نشان داده است. شما با استفاده از مخدهها، جاجیمها و فرشهای دستبافت میتوانید رنگ قرمز لاکی را بهراحتی در دکوراسیون سنتی منزل خود به کار ببرید. چرا که سایز میانه ای دارند و در هر مدل طراحی دکوراسیون به خوبی جای می گیرند. قرمز لاکی و آبی فیروزهای از جمله رنگهای رایج در دکوراسیون سنتی منزل هستند که بهخوبی یادآور فضای سنتی با ترکیبی کاملا ایرانی میباشند.کوسن ها می توانند رویه های از پارچه های با نقش و طرح ایرانی که اصالت را به دکوراسیون داخلی خانه می آورند داشته باشند، روکش نشیمن تخت هم می تواند پارچه ای قرمز رنگ باشد که حسابی به آن هیجان ببخشد. اینها هستند که ساختار آن را میسازند و باعث درد و سلامتی آن میشوند.

اگر برای خرید جهیزیه به بازار میخواهید بروید و فکر تهیه و چیدمان سنتی منزل عروس هستید، خرید یک تخت سنتی برای کنجی از خانه و تزیینات اطراف آن مانند ظروف سفالی یا مسی، میناکاری، تابلوهای خطاطی هنری هم از دیگر وسایل دکوراتیوی هستند که خانه شما را زیبا میکند و جلوهای خاص به آن میبخشد

 برای روی تخت باغی چه چیزهایی می توان استفاده نمود؟ بهتر است برای ساخت تخت سنتی از فضای باز استفاده کنید سعی کنید محیطی را که برای ساخت تخت باغی انتخاب می کنید تمیز باشد. ساخت تخت سنتی به اصلاح قهوه خانه یا باغی کار سختی نیست با دنبال کردن این آموزش و صبر و تلاش مطمئنا شما یکی از بهترین تخت سنتی در منزل را می سازید. وسیله کارانها درقدیم چهارچوبی بود که رکاب داشت که سروته چوب را به دهانه ان محکم کرده و توسط کمانی چوب با حرکت دورانی حول محور خود میچرخد.

منبع : ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋