villa sazee

villa sazee

راهنمای خرید و سبک مدرن صندلی راک

 

 

 

صندلی راک

طراحی این صندلی به گونه ای است که نشستن روی آن خستگی را از بدن دور می کند و حس آرامش را به فرد القا می کند. اکثر این صندلی ها از چوب ساخته شده اند که باعث جذابیت و زیبایی آن ها شده است.این ویژگی موجب می شود که یک صندلی راک قیمت مناسب تنوع بسیاری در طرح و رنگ داشته باشد و با هر دکوراسیونی هارمونی پیدا کند. اگر قصد خرید صندلی راک باغی برای فضای باز را دارید، صندلی هایی از جنس چوب های مقاوم مثل گز و بلوط و با پارچه های پلی استر مناسب تر هستند. صندلی راک طرفدار های زیادی دارند. پیشنهاد ما به شما یک صندلی راک با کندهکاریهای زیبا و چشمنواز است تا گوشهای دنج در کنار شومینه خانه برای شما رقم بزند .

    برای ساخت صندلی راک معمولا از چوب استفاده میشود.

اگر از محصولات معرفی شده در این نوشته خوشتان آمد حتما آن را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. صندلی راک باغی یا مخصوص فضای باز با همان رویکرد آرامش و راحتی طراحیشده است. برای ساخت صندلی راک معمولا از چوب استفاده میشود. صندلی راک به طور معمول از چوب ساخته می شود، ولی می توان انواع کامپوزیتی و فلزی آن را نیز یافت. و افراد میتوانند از نوع از انواع این صندلی راکینگ استفاده نمایید برای مثال اگر شما صندلی راکی که در سال جدید راحتی برای انواع دکوراسیون های منزل ایرانی می باشد که در محل های متفاوتی از خانه می توان از آن استفاده کرد برای مثال در اتاق خواب بچه در اتاق نوزاد به چه درد در نواحی دیگر میتوان از این صندلی راک استفاده کنید. صندلیهای راک از لحاظ زیباییشناختی، انواع بسیار متفاوتی دارند. سالهای بسیار زیادی است که صندلی راک یا همان صندلی گهوارهای در ایران هم باب شده است .صندلیهای راک چوبی سالیان سال است که در چیدمان کلاسیک خانههای ایرانی به چشم میخورد.

در سبک مدرن صندلی راک از پارچه برای روکش صندلی به جهت راحتی بیشتر استفاده می شود.

خوشبختانه با وجود تنوع فراوان در طراحی و عرضه صندلی راک یا صندلی گهواره ای در کشورمان، می توان با ترویج استفاده از این محصول و بهره بردن از خصوصیت گهواره ای بودن و تاب خوردن آن، گام موثری در درمان ارگانیک این نوع بیماریها برداشت. صندلی راک یا راکر نوعی صندلی با دو نوار منحنی به پایین پاها متصل شده و پایههای هر طرف را به یکدیگر متصل میکند.

صندلی راک

مزیت این مدل صندلی که شبیه به مبل است و نشیمنگاه راحت و نرمی دارد این است که میتوانیم در کنار مبلمان منزل از آن استفاده کنیم و با توجه به پارچه ای بودن رویه آن میتوان پارچه ای شبیه به پارچه مبلمان اتاق پذیرایی یا نشیمنمان داشته باشد. اگر درهنگام خرید این صندلی به طرح و رنگ سایر وسایل مانند مبلمان خانه توجه نکنند باعث میشود این صندلی ها در دکوراسیون داخلی خانه تک رنگ باشد و کمتر در چشم مهمان ها باشد و باعث کاهش زیبایی دکوراسیون منزل میشود. گرچه مانند یک فعالیت هوازی همچون ایروبیک موثر نیست ولی در نوع خود می تواند از طرق مختلف بر بهبود سلامتی و وضعیت جسمانی ما تاثیر بگذارد. واجب است نوع اتصال و مقاومت قسمتهای مختلف را چک کنید . صندلی گهوارهای که نام اصلیاش صندلی راکینگ چیر است و در اصلاح عامیانه بازار به صندلی راک معروف است، سالهاست در همه جای دنیا طرفداران زیادی دارد. و در اصلاح عامیانه بازار به صندلی راک معروف است

 

 

 

بچه ها عاشق صندلی راک هستند

در گذشته نیز از مدل قدیمی این صندلی ها استفاده میکردند اما امروزه طرح و مدل این صندلی ها مدرن تر هستند و میتوانید به خوبی روی این صندلی ها استراحت کنید. البته این نکته باعث میشود که نتوانیم بلافاصله خرید خود را انجام دهیم و باید ابتدا نوع و طرح پارچه را انتخاب کرده و حدود یک هفته تا ۱۰ روز منتظر بمانیم تا رویه کوبی آن انجام شود.طراحی این دسته از صندلیهای راک از نوع سنتی پیچیدهتر است. دقت کنید پشتی آن بلند و راحت باشد، چراکه قرار است مدت طولانی روی آن بنشینید. آن را در اتاق بچه قرار میدهید یا راهی تراس و حیاط میشود؟ این دسته از صندلیها میتوانند در اتاق نشیمن و پذیرایی، اتاق خواب، تراس یا حیاط قرار گیرند. یکی از محاسن صندلی های راک حالت بی وزنی آن است که باعث میشود عضلات کمر در حالت ریلکس کامل قرار گیرند بدون آنکه فشار زیادی به ستون فقرات وارد شود که این حالت باعث آرامش و بهبود درد ناشی از ضایعات ستون فقرات و کمردردهای مزمن خواهد شد. این مطالعات نشان می دهد تاب خوردن رویصندلی راک، باعث آزاد شدن اندورفین شده که علاوه بر بهبود وضعیت اختلال مشاعر آنها، باعث تسکین درد نیز شده است. اولین سوالی که باید از جواب مطمئن باشید، جای صندلی راک است. این که روی صندلی خود احساس آرامش و راحتی داشته باشید، نه ترس و نگرانی از برگشتن صندلی و همین طور این که آرنج های شما به راحتی روی دسته های صندلی جای بگیرند، اهمیت زیادی دارد. شاید برای شما جالب باشد که بدانید از جمله فوایدی که صندلی راک بر روی جسم دارد، می توان به تاثیر آن بر روی کاهش درد در ناحیه گردن و کمر اشاره کرد.

 

جان اف کندی رییس جمهور آمریکا علاقه خاصی به صندلی راک داشت و به پیشنهاد پزشک خود، برای کاهش درد مزمن بیماری کمرش در اغلب موارد روی این صندلی مینشست. از دیگر مزایای صندلی راک اینست که حتی اگر آنرا تکان ندهید صندلی بصورت اتوماتیک آنقدر حرکت میکند تا مرکز ثقل کسی که روی آن نشسته با مرکز ثقل صندلی در یک راستا قرار گیرد و بعبارتی به تعادل برسد و قرار گرفتن در یک زاویه متعادل خود باعث ایجاد آرامش در استفاده کننده خواهد شد.

منبع :ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋