villa sazee

villa sazee

فواید اساسی صندلی راک

 

 

فواید صندلی راکی

صندلی‌ های راک از همان ابتدا با اندازه ‌ای بزرگتر از صندلی‌ های معمولی ساخته می‌شد. دلیل این کار نیز امکان استفاده دو نفره از این محصولات بود به ‌طوریکه یک مادر یا پرستار به ‌آسانی بتواند با نشستن بر روی آن به نوزاد خود شیر دهد. با این وصف مشخص است که از همان ابتدا هدف از طراحی صندلی راکینگ افزایش آرامش کاربران بوده است. البته به‌مرور مدل ‌های کوچکتر و تکنفره صندلی راکینگ نیز به بازار عرضه شدند اما همچنان از این محصول به ‌عنوان یک صندلی مادر و کودک نیز استفاده می‌شود. در واقع می‌توان گفت که صندلی راکینگ به بخشی از هنر و رسوم اجدادی مردم آمریکا تبدیل شده‌ است .

صندلی راک

 

صندلی گهوارهای می تواند با دکوراسیون منزل شما ست شود و در کنار سایر وسایل جلوهای چشم نواز به محیط بدهد. باید به طور دقیق بدانید که شما در چه زاویه ای احساس راحتی بیشتری می کنید . هدف آن نیز ایجاد یک احساس راحتی و آرامش حین استفاده از صندلی بود .در طراحی صندلی راک باره کودک الهام گرفته شده است . علاوه بر این صندلی راک میتواند کاربردهای دیگری نیز داشته باشد ، به عنوان مثال شما می توانید از صندلی راک ، به عنوان وسیلهای برای استراحت استفاده کنید . همین امر موجب می شود صندلی راک تولید شده نیز دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. اگر روی صندلی راک نشستید و متوجه صدای جیرجیر صندلی شدید، به کیفیت ساخت این صندلی شک کنید. این موضوع به خاطر نوع زندگی امروزی میباشد ، که سرشار از استرس و فشارهای عصبی می باشد . برای کشفاین سایت منخصص در صندلی های راک اینجا را کلیک کنید .

یکی از این نوع محصولات که دارای چند کاربرد به صورت همزمان می باشد ، صندلی راک است . برای محافظت از چوب بدنه از رزین استفاده شده است و مالیدن روغن کتان به چوب صندلی به عمر آن خواهد افزود. نشستن و استراحت روی یک صندلی مناسب و راحت می تواند حس خوبی را به شما القا کند.

 

 

کاهش مصرف داروهای شیمیایی با تاب خوردن

دکتر واتسون توضیح میده که تاب خوردن باعث کاهش استرس و اضطراب و افسردگی در سنین بالا  و کاهش نیاز به داروهای افسردگی در بین افرادی که مشاهده کرده بود ، شده است

این داروها که عوارض مضر زیادی  هم دارد ، تاب خوردن باعث کاهش مصرف آنها میشود

تنوع زیادی در ساخت صندلی راک در کشور ما وجود دارد که با افزایش آگاهی از فواید این صندلی ها میتوان به ارتقاء سطح سلامت جامعه کمک کرد

 سمبل اوقات فراغت و سبک زندگی این کشور است.

کاهش وزن با صندلی راک

حتما میدونی که نشستن طولانی مدت باعث میشه افزایش وزن پیدا کنی ؟!

اگر فرصت مناسب برای ورزش کردن نداری یا شرایط جسمیت اجازه نمیده میتونی از صندلی راک استفاده کنی چون با این صندلی در طول روز 150 کالری میسوزانید درسته اسمش ورزش نیست ولی از یکجا نشستن بهتره

اگر تو خونتون سالمند داردید و یا سبک سنتی کار کردید دکوراسیون داخلی خونتون رو از این صندلی میتونید تهیه کنید 

 

مزایای نشستن روی صندلی راک

 

صندلی راک از جمله ابزار های ساخت بشریت برای ارتقاء سلامت ما بشمار میاد ، گرچه مانند فعالیت های هوازی همچون ایروبیک و سایر ورزش ها موثر نیست اما از طریق خاصی بر روی بهبود سلامتی و وضعیت جسمانی ما تاثیر بگذاره.

 

در ابتدا به خاطر حرکت ملایمی که داشته برای خواباندن نوزادان و شیر دادن به آنها توسط مادرشون استفاده میشد از دیگر مزایای صندلی راک اینست که حتی اگر اون رو تکان ندهید صندلی به طور اتوماتیک آنقدر تکان میخوره تا نقطه ثقل فردی که نشسته با نقطه ثقل صندلی در یک راستا قرار بگیره و به تعادل برسد . و این خود باعث رسیدن به آرامش میشود.

 

اگر میخواهید بهشت رو در گوشه ای از خونه تجسم کنید و یا ایجاد کنید میتونید تصور کنید روی صندلی نشسته اید و آهنگ مورد علاقه شما در حال پخش هست و شومینه هم درگوشه ای گرمای آرامش بخشش خودش رو تقدیم این فضای روح انگیز میکنه ، صندلی گهواره ای یا راکینگ چیر که گاها در بازار به نام صندلی راکی به اشتباه تلفظ میشه نمادی از آرامش و حس خوب راحتی رو برای ما به ارمغان میاره.

منبع :ویلاسازه

villa sazee
villa sazee

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋