vida.mearaj94

vida.mearaj94

شناخت پارچه شال و روسری و نحوه خرید آن

شال و روسری جزو اکسسوری‌هایی است که به دلیل زیبایی و کاربردی بودن باید حتما در کمد لباس همه‌ی خانم‌ها وجود داشته باشد. در کشورهای اسلامی که شال و روسری به عنوان پوشاک مهم و کاربردی محسوب می شوند لازم است تا بانوان از جنس روسری آگاهی و اطلاعات داشته باشند تا در زمان خرید دچار سردرگمی نشوند. بیشتر مردم زمان استفاده از روسری و شال برای تکمیل لباس ‌های خود دوست دارند از روسری ‌هایی استفاده کنند که مد روز هستند، اما انواع پارچه برای شال و روسری در بازار وجود دارد که تصمیم‌ گیری برای انتخاب بهترین روسری و شال را سخت می ‌کند و شناخت پارچه شال و روسری و اطلاع از نحوه خرید آن بسیار مهم است. 

اگر نیاز به راهنمایی در این زمینه دارید، فروشگاه شال و روسری آمور یکی از بهترین ها برای خرید شال و مشاوره برای استایل های مختلف با کیفیت بالا می باشد. فقط کافیست یکبار از آمورشاپ خرید کنید تا درباره جنس های موجود رد فروشگاه و تبدیل شدن به مشتری دائمی اطلاع داشته باشید.

شناخت انواع پارچه شال و روسری

انواع پارچه مناسب برای دوخت شال و روسری وجود دارد که پارچه های کلفت و ضخیم مناسب برای فصول سرد سال می باشند و همچنین پارچه های نازک و لطیف برای فصول گرم سال مثل تابستان مورد استفاده قرار می گیرد.

شال و روسری‌ هایی که در بازار هستند از ۳ گروه پارچه تولید می شوند که شامل الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و پارچه‌ های بین‌ المللی می‌ شوند به این صورت که الیاف طبیعی پارچه‌ های پنبه‌ ای، پشمی، ابریشم، کتان و ... را در گروه خود قرار می‌ دهد و الیاف مصنوعی هم شامل پارچه‌ های پلی استر، نایلونی، پشم گوسفند و ... می‌ شود، از طرفی پارچه‌ های بین‌ المللی هم از ترکیب مواد طبیعی و مصنوعی یا ابریشم مصنوعی به دست می ‌آیند.

پارچه مناسب شال و روسری در فصول گرم

پارچه حریر طرحدار، راحت و در دسترس 

شال و روسری با پارچه ابریشمی

پارچه سیلک انتخابی شیک برای روسری

پارچه ساتن، مرغوب و بادوام

پارچه نخی بسیار راحت و کاربردی

پارچه ژاکارد روسری و شال

پارچه مناسب شال و روسری در فصول سرما: 

روسری لوکس زمستانه با پارچه کشمیر

شال و روسری‌های پشمی و بافت

روسری های تویل ترمه

روسری های کتان

شال و روسری موهر

شال و روسری بافتنی

نحوه خرید شال از آمورشاپ

فروشگاه شال و روسری آمور واقع در سه لوکیشن مختلف در تبریز می باشد که اگر خرید به صورت حضوری را دوست دارید می توانید مراجعه کنید و اگر خواستار خرید اینترنتی معتبر از فروشگاه با سابقه بالایی مثل آمور هستید، بهترین گزینه برای انتخاب خواهد بود. برای خرید اینترنتی شال و روسری ابتدا باید در فروشگاه سایت آمور نگاهی بیاندازید تا بر اساس سلیقه و استایل خود محصولی را بیابید و سپس با افزودن این محصول به سبد خرید خود آن را خریداری کنید.

vida.mearaj94
vida.mearaj94

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋