veronicahomeco1400

veronicahomeco1400

انتخاب روتختی مناسب

رو تختی شامل روکش هایی از جنس پارچه برای تشک ، تخت و بالش است که امروزه به دلیل استفاده بیشتر از تخت به جای تشک های قدیمی بسیار مرسوم شده است . روتختی ها دارای طرح ها و رنگ های متفاوتی هستند و از پارچه های متفاوتی نظیر پنبه ، کتان ، ابریشم و ... دوخته می شوند . در این مقاله قصد داریم شما را با انواع رو تختی ، قیمت ، نحوه انتخاب صحیح رو تختی و ... آشنا کنیم . پس با فروشگاه کالای خواب ورونیکا عرضه کننده انواع کالای خواب از جمله انواع سرویس رو تختی ، سرویس کاور لحاف ، بالش ، پتو و ... همراه باشید .

انواع روتختی

روتختی ها از پارچه های متنوعی دوخته می شوند و اسامی متفاوتی به خود می گیرند . برخی از این روتختی ها عبارتند از رو تختی کتان ، رو تختی پلی استر ، رو تختی پنبه ای ، رو تختی ساتن ، رو تختی ابریشمی و روتختی ژاکارد . هریک از این روتختی ها نحوه نگهداری و شستشوی متفاوتی با یکدیگر دارند و طبعا قیمت آنها نیز شبیه به هم نیست .

چه نکاتی را در هنگام خرید روتختی باید رعایت کنیم ؟

خرید روتختی نیز مانند بسیاری از خریدها باید با دقت انجام شود تا در هنگام استفاده بهترین کاربرد را داشته باشد و احساس پشیمانی پس از خرید برای ما ایجاد نشود . اگر برخی نکات را در هنگام خرید رو تختی رعایت کنیم انتخاب بسیار مناسبی خواهیم داشت :

انتخاب سایز مناسب :

یکی از مهمترین موارد انتخاب رو تختی انتخاب سایز مناسب برای آن است . همانطور که می دانید در بازار تخت ها با استانداردهای خاصی تولید می شوند و کالای خواب نیز متناسب با این استانداردها تولید می شوند. تخت ها عموما به صورت یک نفره ، دو نفره ، یک نفره کینگ ، یک نفره کوئین ، نوجوان و ... وجود دارد . هر یک از این موارد اندازه خاصی دارد که در هنگام خرید سرویس رو تختی با کمک فروشنده می توانید انتخاب درستی داشته باشید .

انتخاب رنگ و طرح مناسب:

اگر عناصر داخل اتاق خواب با هم هماهنگی رنگی داشته باشند بسیار چشمگیرتر خواهند بود. در انتخاب روتختی به رنگ پرده ، دیوارها ، فرش ، آباژور و ... دقت کنید و رنگی را انتخاب کنید که هارمونی رنگی با این لوازم و اکسسوری ها داشته باشد . همچنین به سایز اتاق خواب توجه کنید و اگر اتاقتان کوچک است از طرح های شلوغ و رنگ های تیره برای رو تختی خود استفاده نکنید .

انتخاب جنس پارچه مناسب:

برخی روتختی ها بیشتر جنبه تزئینی و تجملاتی دارند و معمولا برای جهیزیه تهیه می شوند . توجه به جنس پارچه روتختی بسیار مهم است چرا که برخی پارچه گرم تر و برخی خنک تر هستند . برخی از پارچه ها حساس تر هستند و مناسب استفاده روزانه و شستشوی مداوم و پی در پی نیستند . توجه کنید که چقدر قرار است از رو تختی استفاده کنید و متناسب با آن نسبت به انتخاب پارچه مناسب رو تختی اقدام نمایید .

عوامل موثر بر قیمت سرویس روتختی :

در قیمت تمام شده هر محصولی عواملی دخیل هستند که می توانند قیمت را بالا یا پایین بیاورند. برخی از عواملی که روی قیمت تمام شده سرویس رو تختی تاثیرگذار است عبارتند از :

  • سایز رو تختی : روتختی هایی که سایز بزرگتری دارند به دلیل استفاده از پارچه بیشتر گرانتر هستند.
  • جنس روتختی : نوع پارچه ای که در دوخت رو تختی استفاده شده در قیمت تمام شده روتختی موثر است.
  • تعداد تکه های سرویس رو تختی : برخی سرویس ها تکه های بیشتری دارند و هر چه تعداد تکه ها بیشتر باشد قیمت رو تختی بیشتر می شود .
  • برند تولیدکننده رو تختی : سرویس رو تختی هایی که از برندهای معتبر هستند قیمت بالاتری دارند .

فروشگاه کالای خواب ورونیکا با هدف ارائه بهترین خدمات ، انواع بالش ، کاور روتختی ، لحاف ، ملحفه را در جنس ، رنگ و طرح های متنوع به شما عرضه می‌کند .

اگر از جمله افرادی هستید که انتخاب کالای خواب برایتان دشوار است ، ما به شما دو برند معروف ورونیکا و لوندر را پیشنهاد می کنیم زیرا  محصولات این دو برند به دلیل کیفیت عالی و تنوع زیاد از محبوبیت خاصی برخوردار هستند .

veronicahomeco1400
veronicahomeco1400

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋