veno2022s

veno2022s

برترین بازی های موبایل که درآمدزا هستند: سرگرمی با چاشنی پول!

فرض کنید مشغول هستید و در مترو منتظر رسیدن قطار هستید. کمی خسته‌اید و دلتان می‌خواهد سر خودتان را گرم کنید. سراغ گوشی همراهتان می‌روید و یک بازی هیجان‌انگیز را برای گذراندن وقت انتخاب می‌کنید. اما چه می‌شد اگر در کنار سرگرمی، کمی هم درآمد کسب می‌کردید؟ دنیای بازی‌های موبایل دیگر فقط جنبه تفریحی ندارد. با پیدایش بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین و مدل‌های درآمدزایی نوآورانه، حالا می‌توانید با بازی کردن روی گوشی هوشمندتان، پول واقعی به جیب بزنید.

این مقاله راهنمای شما به دنیای شگفت‌انگیز بازی‌های موبایل درآمدزاست. در ادامه به معرفی ۱۰ بازی برتر در این حوزه می‌پردازیم که هم سرگرم‌کننده هستند و هم می‌توانند درآمد دلاری برایتان داشته باشند. پس با ما همراه باشید!

بازی‌های Play-to-Earn چطور کار می‌کنند؟

پیش از اینکه به سراغ معرفی بازی‌ها برویم، بد نیست کمی با ماهیت بازی‌های Play-to-Earn (بازی موبایل برای کسب درآمد) آشنا شویم. این بازی‌ها بر بستر بلاک‌چین ساخته شده‌اند و به بازیکنان امکان می‌دهند دارایی‌های درون بازی را مالکیت و با آن‌ها تجارت کنند. این دارایی‌ها معمولا به شکل ارزهای دیجیتال یا NFT (توکن غیرمثلی) هستند که ارزش واقعی در دنیای بیرون از بازی دارند.

با انجام بازی، مهارت‌های خود را ارتقا می‌دهید، آیتم‌های جدید به دست می‌آورید و شخصیت‌های بازی‌تان را قوی‌تر می‌کنید. این آیتم‌ها را می‌توان در بازارهای درون بازی به فروش رساند و ارز دیجیتال کسب کرد. سپس ارزهای به دست آمده را می‌توان به پول نقد تبدیل کرد و یا برای سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال نگه داشت.

 

 

۱۰ بازی موبایل برتر برای کسب درآمد:

حالا که با چگونگی کارکرد بازی‌های Play-to-Earn آشنا شدیم، نوبت آن رسیده که به سراغ معرفی برترین بازی‌های این حوزه برویم. در انتخاب این بازی‌ها به فاکتورهایی مثل گیم‌پلی جذاب، جامعه کاربری پررونق، و مدل درآمدزایی مناسب توجه ویژه‌ای شده است.

۱. Axie Infinity: نبرد هیولاهای بامزه برای کسب درآمد!

Axie Infinity یکی از محبوب‌ترین بازی‌های Play-to-Earn حال حاضر است. در این بازی، شما تیمی از موجودات بامزه به نام Axie جمع‌آوری می‌کنید، آن‌ها را پرورش می‌دهید و در نبردهای هیجان‌انگیز با دیگر بازیکنان شرکت می‌کنید. با برد در مبارزات، Smooth Love Potion (SLP) که توکن اصلی بازی است، به دست می‌آورید. SLP قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال است و می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

جذابیت Axie Infinity در طراحی زیبا، گیم‌پلی سرگرم‌کننده و جامعه کاربری پرشور آن نهفته است. با این حال، برای شروع بازی به خرید حداقل سه Axie نیاز دارید که بسته به نژاد و ویژگی‌هایشان، می‌توانند گران‌قیمت باشند.

۲. The Sandbox: دنیای سندباکس با قابلیت کسب درآمد!

The Sandbox یک بازی سبک سندباکس شبیه به Minecraft است که در آن می‌توانید به ساخت و ساز و خلق دنیای شخصی خود بپردازید. اما وجه تمایز Sandbox با دیگر بازی‌ها، امکان مالکیت زمین و آیتم‌های درون بازی به صورت NFT است. زمین‌های بازی با نام LAND شناخته می‌شوند و با خرید آن‌ها، صاحب بخشی از دنیای Sandbox می‌شوید.

در زمین خود می‌توانید هر چیزی که دوست دارید بسازید، بازی‌های کوچک طراحی کنید و یا حتی فروشگاه‌های مجازی برپا کنید. با جذب بازیکن به دنیای خود و فروش آیتم‌های NFT، می‌توانید درآمدزایی داشته باشید. The Sandbox هنوز به صورت رسمی عرضه نشده اما با توجه به پتانسیل بالای آن، می‌توان انتظار آینده‌ای درخشان برای این بازی داشت.

۳. Splinterlands: نبرد استراتژیک کارتی با طعم ارز دیجیتال!

Splinterlands یک بازی کارتی استراتژیک است که در آن با دیگر بازیکنان به رقابت می‌پردازید. برای شرکت در نبردها به کارت‌های بازی که به صورت NFT هستند، نیاز دارید. این کارت‌ها را می‌توان خرید و فروش کرد و بدین ترتیب، کسب درآمد داشت.

گیم‌پلی Splinterlands عمیق و استراتژیک است و نیازمند تفکر و برنامه‌ریزی برای چیدن بهترین ترکیب کارت‌ها برای پیروزی در نبردها می‌باشد

۴. Gods Unchained: نبرد خدایان در دنیای بلاک‌چین!

Gods Unchained یک بازی کارتی دیگر است که در آن با استفاده از کارت‌های خدایان و موجودات افسانه‌ای با دیگر بازیکنان به نبرد می‌پردازید. این بازی شباهت زیادی به بازی Magic: The Gathering دارد و از گرافیک و گیم‌پلی جذابی برخوردار است.

کارت‌های Gods Unchained به صورت NFT هستند و می‌توان آن‌ها را خرید و فروش کرد. با برنده شدن در نبردها، کارت‌های جدید و ارز دیجیتال بازی به نام GODS را به دست می‌آورید. GODS قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال است و می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

۵. Sorare: دنیای فوتبال فانتزی با چاشنی ارز دیجیتال!

Sorare یک بازی فوتبال فانتزی است که در آن می‌توانید تیم خود را از میان بازیکنان واقعی فوتبال جمع‌آوری کنید، آن‌ها را پرورش دهید و در مسابقات مختلف شرکت کنید. هر بازیکن در بازی Sorare به صورت یک کارت NFT منحصر به فرد نمایش داده می‌شود.

با خرید و فروش کارت‌های بازیکنان، می‌توانید در این بازی درآمدزایی داشته باشید. همچنین با شرکت در مسابقات و کسب رتبه‌های برتر، جوایز ارزشمندی به دست خواهید آورد. Sorare به دلیل استفاده از لایسنس رسمی باشگاه‌ها و بازیکنان فوتبال، حس و حالی واقعی از دنیای فوتبال را به شما منتقل می‌کند.

۶. Decentraland: دنیای مجازی با فرصت‌های بی‌پایان!

Decentraland یک دنیای مجازی سه بعدی است که در آن می‌توانید زمین، خانه و یا هر چیز دیگری که تصور می‌کنید را خریداری کنید و صاحب آن شوید. تمام دارایی‌های این دنیا به صورت NFT هستند و قابل معامله در بازار می‌باشند.

در Decentraland می‌توانید به برگزاری رویدادها، برپایی نمایشگاه‌ها، راه‌اندازی کسب‌وکار مجازی و یا حتی بازی کردن با دیگر بازیکنان بپردازید. خلاقیت شما در این دنیا هیچ حدی ندارد و می‌توانید از ایده‌های خود برای کسب درآمد استفاده کنید.

۷. CryptoKitties: گربه‌بازی با طعم بلاک‌چین!

CryptoKitties یکی از اولین بازی‌های مبتنی بر بلاک‌چین بود که به محبوبیت زیادی دست یافت. در این بازی شما صاحب گربه‌های مجازی به صورت NFT می‌شوید و می‌توانید آن‌ها را پرورش دهید، با آن‌ها جفت‌گیری کنید و یا به دیگر بازیکنان بفروشید.

هر گربه در CryptoKitties دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که بر ارزش آن تأثیر می‌گذارد. گربه‌های کمیاب و خاص می‌توانند به قیمت‌های بالایی فروخته شوند و برای صاحبانشان سود به ارمغان بیاورند.

۸. DeFi Kingdoms: دنیای مالی غیرمتمرکز با گیم‌پلی جذاب!

DeFi Kingdoms یک بازی استراتژیک نوبتی است که در دنیای مالی غیرمتمرکز (DeFi) اتفاق می‌افتد. در این بازی شما با انجام وظایف مختلف، ارز دیجیتال بازی به نام JEWEL را به دست می‌آورید. JEWEL قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال است و می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

DeFi Kingdoms به دلیل گیم‌پلی جذاب و ترکیب آن با دنیای DeFi، به یکی از بازی‌های محبوب در این حوزه تبدیل شده است.

۹. Alien Worlds: سیاره‌های ناشناخته منتظر کاوش شما!

Alien Worlds یک بازی اکتشافی است که در آن به کاوش در سیاره‌های مختلف می‌پردازید، منابع جدید کشف می‌کنید و با موجودات فضایی تعامل برقرار می‌کنید. این بازی از گرافیک و گیم‌پلی جذابی برخوردار است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

در Alien Worlds می‌توانید با استخراج منابع، انجام ماموریت‌ها و یا شرکت در نبردها، ارز دیجیتال بازی به نام TLM را به دست آورید. TLM قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال است و می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

۱۰. My DeFi Pet: حیوان خانگی مجازی با قابلیت کسب درآمد!

My DeFi Pet یک بازی شبیه‌ساز حیوان خانگی است که در آن می‌توانید از یک حیوان مجازی به نام DPET مراقبت کنید، آن را پرورش دهید و با او بازی کنید. DPET به صورت NFT است و قابل معامله در بازار می‌باشد.

با انجام وظایف مختلف در بازی و ارتقا سطح DPET، می‌توانید ارز دیجیتال بازی به نام $DPET را به دست آورید. $DPET قابل معامله در بازارهای ارز دیجیتال است و می‌توانید آن را به پول نقد تبدیل کنید.

 

 

نکاتی که قبل از شروع بازی‌های Play-to-Earn باید بدانید:

  • قبل از سرمایه‌گذاری، تحقیق کنید: همانطور که در هر سرمایه‌گذاری دیگری، قبل از شروع به بازی‌های Play-to-Earn، تحقیقات لازم را انجام دهید. در مورد بازی، نحوه عملکرد آن، توکن‌های بازی و مدل اقتصادی آن اطلاعات کامل کسب کنید.

  • ریسک‌ها را در نظر بگیرید: به یاد داشته باشید که بازی‌های Play-to-Earn نیز مانند هر سرمایه‌گذاری دیگری با ریسک همراه هستند. قیمت توکن‌های بازی می‌تواند نوسانات زیادی داشته باشد و ممکن است پول خود را از دست بدهید.

  • تنها پولی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید: هرگز پولی را که برای نیازهای اولیه زندگی خود به آن نیاز دارید، در بازی‌های Play-to-Earn سرمایه‌گذاری نکنید. فقط پولی را که می‌توانید از دست بدهید، در این بازی‌ها سرمایه گذاری کنید.

  • مراقب کلاهبرداری‌ها باشید: متأسفانه، در دنیای بازی‌های Play-to-Earn کلاهبرداری‌های زیادی وجود دارد. قبل از سرمایه‌گذاری در هر بازی، حتماً اعتبار آن را بررسی کنید و مراقب پروژه‌های کلاهبرداری باشید.

جمع‌بندی:

بازی‌های Play-to-Earn می‌توانند راهی سرگرم‌کننده و جذاب برای کسب درآمد باشند. با این حال، قبل از شروع به این بازی‌ها، باید تحقیقات خود را انجام دهید، ریسک‌ها را در نظر بگیرید و فقط پولی را که می‌توانید از دست بدهید، سرمایه‌گذاری کنید.

با انتخاب بازی‌های معتبر و مدیریت صحیح سرمایه، می‌توانید از تجربه این بازی‌ها لذت ببرید و در کنار سرگرم شدن، به درآمد دلاری هم برسید.

آیا شما تجربه بازی‌های Play-to-Earn را دارید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.

veno2022s
veno2022s

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋