وزنه پل فلز

وزنه پل فلز

معرفی اجمالی جرثقیل های سقفی آبوس| ABUS

🔻جرثقیل های سقفی از برند معروف  ABUS

 ABUS یکی از تولید کنندگان ابرقدرت در حوزه جرثقیل های استاندارد داخلی در اروپا است ؛ با افتخار شرکت وزنه پل فلز خدمات همه جانبه ای را در زمینه جرثقیل های سقفی آبوس به شما ارائه می دهد. تیم وزنه پل فلز راه حل های سفارشی را برای متریال مقرون به صرفه جرثقیل پیشنهاد می کند، از برنامه ریزی ساخت، تعمیر و نگهداری و تعمیر تاسیسات جرثقیل سقفی با بهترین کیفیت و با خدمات حرفه ای خود در هر زمان در اختیار شما قرار می دهند. به لطف گزینه های مختلف برای نصب، جرثقیل های آبوس می توانند به طور ایده آل در برنامه ریزی برای پروژه جرثقیل سازی جدید و یا با همان جرثقیل موجود ادغام شوند و با روش های نوین و حداکثر انعطاف پذیری، عملکرد و ویژگی های عملیاتی ایده آل را اجرا کنند.

🔰 اطلاعات تکمیلی درباره ی انواع جرثقیل سقفی ایرانی و خارجی

☎ 02146063707

☎ 02146063708

🖨 02146063709

📲 09126386708

- جرثقیل سقفی تک پل آبوس
جرثقیل های تک پل(جرثقیل تک تیر کرین) ABUS جریان بهینه جابجایی بار را حتی در شرایطی که فضا در بالاترین حد است مانند کارخانه های تولید یا انبارهایی که فضای کمی برای سیستم های جرثقیل وجود دارد تضمین می کنند. جرثقیل های سقفی تک تیرآهن ABUS با تیرهای مقطع نورد یا با تیرهای جعبه جوش داده شده در دسترس هستند. به لطف نسخه های مختلف اتصالات تیرکرین اصلی(پل)، هر نوع جرثقیل را می توان برای به حداقل رساندن فضای سقف و دستیابی به بالاترین موقعیت قلاب ممکن بهینه کرد.

جرثقیل سقفی دوپل (جفت پل)

جرثقیل های سقفی دو تیرآهن ABUS حداکثر ظرفیت بار تا 120 تن را به دست می آورند. آنها در پیکربندی های مختلف موجود هستند و تطبیق پذیری لازم برای نیازهای اضافی را دارند. به عنوان مثال، پیاده‌سازی سرعت‌های بالاتر سفر جرثقیل، سکوهای خدماتی، چرخ دستی‌های دارای گذرگاه و بالابرهای کمکی با عملکرد بسیار آسان است.

جرثقیل سقفی آویز آبوس

جرثقیل های سقفی ABUS راه حل هایی را در کاربردهایی ارائه می دهند که در آن مسیرهای دروازه ای به جای ستون های ساختمانی و یا ایستاده روی سقف نصب می شوند. ابعاد بهینه رویکرد جانبی استفاده از حداکثر عرض سالن موجود را ممکن می سازد.

- جرثقیل بازویی دیواری 

جرثقیل سقفی دیوار آبوس در مسیرهای جرثقیل خود در سالن های با ارتفاع متوسط زیر جرثقیل هایی با ارتفاع بالا حرکت می کنند. آنها یک راه حل ایده آل برای پوشش چندین ایستگاه کاری با نصب یک سازه فلزی می باشند. جرثقیل دیواری آبوس معمولا در ارتفاع 12 متری با ظرفیت بار تا 5تن می باشد.

 


 

 

وزنه پل فلز
وزنه پل فلز

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋