دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

درخواست ویژه سرمربی بایرن برای فینال جام حذفی

درخواست ویژه سرمربی بایرن برای فینال جام حذفی

هانسی فلیک سرمربی بایرن خواهان برگزاری فینال جام حذفی با حضور تماشاگران شد.

به گزارش ورزش، چهارشنبه گذشته بایرن مونیخ با برتری 2-1 بر آینتراخت فرانکفورت توانست برای سومین سال متوالی به فینال جام حذفی(دی اف پی پوکال) راه یابد. حریف مونیخی ها نیز بایر لورکوزن است که پس از برتری 3-0 بر ساربروکن توانست مجوز حضور در فینال برلین را به دست بیاورد.

پس از شروع مجدد بوندسلیگا تاکنون هر تیم 5 بازی انجام داده و همگی پشت درهای بسته بوده اند ولی هانسی فلیک سرمربی بایرن معتقد است برای بازی فینال جام حذفی که ماه آینده خواهد بود، بهتر است مجوز حضور هواداران نیز صادر شود.

درخواست ویژه سرمربی بایرن برای فینال جام حذفی

فلیک در این رابطه به خبرنگاران گفت:« همیشه گفته ام که در 5 بازی گذشته، نبود تماشاگر را با تمام وجود حس کرده ایم. بازی با حضور هواداران چیز دیگری است. اگر مقامات تصمیم بگیرند بازی ها با تماشاگر باشد، خبر خوبی خواهد بود. البته در این زمینه من تصمیم گیرنده نیستم و از عهده من خارج است. این تصمیم جایی دیگر و توسط افرادی دیگر گرفته خواهد شد. معتقدم فینال جام حذفی می تواند با حضور تماشاگر باشد و امیدوارم چنین مجوزی صادر شود چون حق هواداران است تا این بازی حساس را از نزدیک ببینند و تیم محبوب شان را حمایت کنند.»

درخواست ویژه سرمربی بایرن برای فینال جام حذفی

فلیک در مورد وضعیت نیکولاس زوله و فیلیپه کوتینیو که اولی از اکتبر 2019 و دومی از ماه آوریل به دور از میادین هستند نیز گفت:« شرایط هر دو بهتر شده؛ولی یک تست از آنها گرفته شده و دوشنبه نیز تست بعدی را پیش رو دارند. اگر همه چیز خوب باشد، پس از بازی سه شنبه مقابل وردربرمن، شرایط بازگشت به فهرست را خواهند داشت.»

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋