دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

باد شدید تغییرات در عکس های تیمی اول بازی (عکس)

کرونا نه تنها شیوه زندگی مردم بلکه شیوه عکس تیمی اول بازی را هم در فوتبال تغییر داده است.

به گزارش ورزش، دیگر بازیکنان فشرده در کنار هم و دست در دست هم عکس نمی گیرند. با فاصله در کنار هم می ایستند! البته با شیوه ها مختلف. این خود بهانه ای شده تا بازیکنان تیم ها خلاقیت خود را در عکس تیمی ابتدای بازی نشان دهند. همانند شادی های بعد از گل که متفاوت است و به نظر می رسد در سایه اعتراض برخی تیم ها به برگزاری بازی های فوتبال بازیکنان وارد مرحله سازگاری با کرونا شده اند و بی میل نیستند که بازی های فوتبال هم چنان ادامه پیدا کند.

این عکس ابتدای بازی دو تیم استقلال – هوادار است. این دو تیم در بازی دیروز 4 بار به گل رسیدند که سهم تیم استقلال بعد از تساوی دو بر دو در برابر خوشه طلایی در این بازی 3 گل بود. گرفتن عکس تیمی در ماه های خرداد هیچ گاه سابقه نداشته و هر فصل این موقع که می رسیده بازیکنان به دنبال  بدر کردن خستگی یک فصل بازی و استراحت بودند اما این بار با برگزاری بازی های دوستانه برای انجام بازی های باقی مانده آماده می شوند و همه این ها به خاطر ورود یک میهمان ناخوانده بوده است. کرونا که متاسفانه جان زیادی از انسان ها در کشورهای مختلف از جمله ایران عزیزمان را گرفته است و حالا فوتبال می کوشد با شروع دوباره ذهن ها را متوجه خود کند و مردم رفته رفته کرونا را فراموش کنند. بلایی که البته درس های زیادی هم داشت و تغییرات زیادی را هم ایجاد کرد. در فوتبال عکس با فاصله. هر چند با شروع بازی؛ دوباره این بازیکنان فاصله ها را کم می کنند چون یک تیمند و هم باید برای هم بازی کنند و با گلزنی دوباره یکدیگر را در آغوش می گیرند.

باد شدید تغییرات در عکس های تیمی اول بازی (عکس)

باد شدید تغییرات در عکس های تیمی اول بازی (عکس)

فوتبال ادامه دارد. حتی در زمان کرونایی. این بدین معنی است که فوتبال تسلیم کرونا نشده و به دنبال شکست آن است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋