دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرین روبن و شایعه بازگشت به بایرن؛ غیرممکن است

آرین روبن و شایعه بازگشت به بایرن؛ غیرممکن است

آرین روبن، ستاره سابق بایرن مونیخ بازگشت به این تیم را غیرممکن توصیف کرد.


به گزارش ورزش، حضور آرین روبن در تمرینات امروز بایرن مونیخ باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال بازگشت این ستاره 36 ساله به میادین شده است. اما آرین روبن مدعی شد تنها برای حفظ تناسب اندام در تمرینات حاضر شده و قرار نیست چنین اتفاقی در آینده رخ بدهد.

 

آرین روبن گفت: "باید ناامیدتان کنم، بازگشت من به بایرن صد در صد غیرممکن است. من و خانواده ام قصد دارد به هلند در پایان ماه سفر کنیم و اتفاقات دیگر را نیز خواهیم دید. در هر صورت، من همیشه با بایرن در ارتباط خواهم ماند. من هفته ای دو یا سه بار با مربی بدنساز این تیم دکتر هولگر بروک تمرین می کنم و دوست دارم این کار را ادامه دهم.

 

آرین روبن و شایعه بازگشت به بایرن؛ غیرممکن است

 

دویدن سرعتی و کار با توپ را انجام می دهم. من واقعا از این شرایط لذت می برم و می خواهم در حالت مناسبی باشم. من از این باشگاه بسیار سپاسگزارم که فرصتی برای انجام تمرین به من داده است، من در چند ماه گذشته همیشه در مرکز تمرینی بایرن دیده شده ام.

 

شرایط فیزیکی من بسیار خوب بوده و حفظ ثبات بعد از بازنشستگی برای من بسیار مهم است. من همچنین می خواستم امسال در مسابقات دوی ماراتن شرکت کنم که متاسفانه به دلیل بحران ویروس کرونا لغو شد. هنوز اضافه وزن پیدا نکرده ام و بنابراین همه چیز خوب است.

 

من در حال حاضر احساس خیلی خوبی دارم و همچنین به وضوح حس می کنم فشار از دوشم برداشته شده است. در برخی روزهای اوقات فراغت خیلی تمرین می کنم. اما اگر بدنم صدمه ببیند به خودم استراحت می دهم و فقط زمانی که درد ندارم دوباره تمرین می کنم. شرایط قطعا با کار بازی کردن برایم تفاوت دارد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋