دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما لذت ببریم

ساموئل اتوئو؛ مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما لذت ببریم!؛ ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا با ستایش از لیونل مسی می‌گوید او اسطوره‌ای است که باید تا 70سالگی بازی کند تا ما از تماشای بازی‌اش لذت ببریم.

مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما لذت ببریم

به گزارش ورزش، ساموئل اتوئو، ستاره سابق بارسلونا که در زمان حضورش در این تیم با لیونل مسی همبازی بوده از این ابرستاره آرژانتینی تمجید کرده و می‌گوید او اسطوره‌ای است که باید تا 70سالگی فوتبال بازی کند تا ما بتوانیم از تماشای فوتبالش لذت ببریم.

 

مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما لذت ببریم

 

مسی که از جمله افتخاراتش می‌توان به دریافت شش توپ طلا اشاره کرد با وجود آنکه کم کم پا به سن می‌گذارد ولی تا این لحظه کوچکترین نشانه‌ای بروز نداده که بتوان گفت ممکن است در آینده قابل پیش‌بینی قصد بازنشستگی و خداحافظی با فوتبال را دارد.

 

البته این در حالی است که مسی تنها تا تابستان 2021 با بارسلونا قرارداد دارد و هنوز قراردادش با تیم کاتالان را تمدید نکرده. به همین خاطر است که اخیرا بحث درباره آینده این اسطوره آرژانتینی بالا گرفته.

 

روزنامه مارکا در گفتگو با هم‌تیمی سابق مسی، ساموئل اتوئو از او در این باره پرسید. اتوئو گفت:" لئو بهترین بازیکن دنیا است و بهترین بازیکن کل تاریخ فوتبال. هر تیم فوتبالی که در دنیا سراغ دارید، آرزو دارد که مسی را داشته باشد. ولی تیم مسی باید از او حمایت هم بکند. او دیگر نمی‌تواند مثل یک جوان 25ساله بدود هر چند همین حالا هم گاهی این کار را می‌کند".

 

مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما لذت ببریم

 

اتوئو در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" کاری که ما به عنوان هواداران بارسا باید انجام بدهیم این است که بهترین تیم دنیا را در اختیارش بگذاریم تا بتوانیم از داشتنش لذت ببریم. مسی باید تا 70سالگی بازی کند تا ما بتونیم از تماشای فوتبالش بیشتر و بیشتر لذت ببریم".

 

 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋