دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

اریکسون:؛ امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند؛ اسون گوران، اریکسون سرمربی سابق تیم ملی انگلیس، می‌گوید رحیم استرلینگ و کوین دی بروین در صورت علاقه به ترک سیتی می‌توانند راهی رئال مادرید شوند.

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

به گزارش ورزش، منچسترسیتی اخیراً به دلیل نقض قوانین یوفا با محرومیت دو ساله از رقابت های اروپایی روبرو شد اما آنها اعتراض خود را در این زمینه به دادگاه عالی ورزش ارائه داده‌اند و امیدوار به تغییر رای صادره هستند.

در صورت تایید شدن محرومیت دو ساله منچسترسیتی، این موضوع می تواند ضربه بزرگی به این باشگاه وارد کند. این اتفاق می‌تواند سبب شود که بسیاری از بازیکنان بزرگ سیتی ساز جدایی کوک کنند چرا که به نظر نمی رسد آنها تحمل دوری دو ساله از لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشند.

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

 

یکی از دو بازیکنی که صحبت های زیادی در رابطه با علاقه رئال مادرید به آنها مطرح می شود رحیم استرلینگ و کوین دی بروینه هستند. حالا و در همین رابطه اسون گوران اریکسون می گوید: "اگر آنها بخواهند کاری انجام دهند به نظرم می‌توانند راهی رئال مادرید شوند. با این حال واقعا امیدوارم که آنها در انگلیس بمانند.

لیگ های دیگر هم خوب هستند اما اگر بارسلونا یا رئال مادرید و شاید اتلتیکومادرید نبودند، آیا کسی لالیگا را تماشا می کرد؟ آیا مثلاً در بوندسلیگا اگر دورتموند و بایرن مونیخ نبودند شما پای تماشای بازی های آن می نشستید؟ در انگلیس اما همیشه یک جنگ و مبارزه خوب وجود دارد."

امیدوارم گواردیولا تا پایان قراردادش در سیتی بماند

اریکسون درباره پپ گواردیولا نیز گفت: " او یکی از بهترین هاست؛ البته اگر نگوییم بهترین مربی جهان. از دست دادن او پیش از پایان قرارداد با منچسترسیتی برای باشگاه، بازیکنان و هواداران بسیار بد خواهد بود. امیدوارم تلاش شود که او حداقل تا پایان قراردادش در منچسترسیتی بماند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋