دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

بهترین مسی هم نمی تواند مانع قهرمانی رئال شود

بهترین مسی هم نمی‌تواند مانع قهرمانی رئال شود

گزارش مارکا؛ بهترین مسی هم نمی‌تواند مانع قهرمانی رئال شود؛ تجربه دو قهرمانی اخیر رئال در لالیگا نشان می دهد که حتی روند طوفانی گلزنی های مسی هم نتوانسته سدی در راه موفقیت کهکشانی ها باشد.

به گزارش ورزش، پس از سه ماه وقفه و از شنبه پیش رو بارسا در بازی برابر مایورکا بار دیگر در لالیگا به میدان خواهد رفت و رئال نیز از یکشنبه و برابر ایبار کار خود را از سرخواهد گرفت.

پیش از تعطیلی لالیگا به دلیل شیوع کرونا، بارسا با دو امتیاز بیشتر از رئال در صدر قرار داشت و در 11 هفته باقیمانده، رقابت برای قهرمانی نیز بین همین دو تیم خواهد بود.

بهترین مسی هم نمی‌تواند مانع قهرمانی رئال شود

بارسا مدافع عنوان قهرمانی دو دوره اخیر لالیگاست و رئال آخرین بار فصل 17-2016 موفق به کسب عنوان قهرمانی شده است.

لیونل مسی با ثبت 19 گل، بهترین گلزن این فصل لالیگاست و کریم بنزما با 14 گل زده او را تعقیب می کند. شرایط این روزهای مسی بسیار خوب به نظر می رسد ولی حتی این روند خوب گلزنی مسی هم شاید نتواند تضمینی برای قهرمانی بارسا باشد.

فصل 11-2012 لیونل مسی در 11 بازی انتهای فصل توانست 19 گل به ثمر برساند و در نهایت با 50 گل زده، ال پیچیچی لالیگا شود ولی بازهم این رئال بود که توانست با 100 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کند. کریستیانو رونالدو در 11 هفته پایانی فصل، 14 گل به ثمر رساند.

بهترین مسی هم نمی‌تواند مانع قهرمانی رئال شود

5 سال بعد، لیونل مسی در 11 هفته انتهایی فصل برای بارسا 14 گل زد ولی رئال بود که عنوان قهرمانی را کسب کرد. جالب اینکه رونالدو در 11 بازی انتهای فصل زننده 6 گل بود هرچند او در چند بازی به دلایل فنی و نیز مصدومیت غیبت داشت.

فصل 14-2013 نیز که اتلتیکو نبرد قهرمانی را از بارسا برد، مسی توانسته بود در 11 هفته پایانی 11 گل به ثمر برساند.

مسی در 16 فصل حضورش در بارسا توانسته 10 بار فاتح لالیگا شود و دو قهرمانی دیگر برای برابری را پاکو خنتو اسطوره رئال فاصله دارد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋