دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اگر تدبیرِ همین بازنشسته ها نبود، بحران تمام نمی شد

مدیرعامل شرکت ذوب آهن؛ اگر تدبیرِ همین بازنشسته‌ها نبود، بحران تمام نمی‌شد!؛ مدیرعامل کارخانه ذوب آهن از ادامه حضور بازنشسته ها در هیئت مدیره باشگاه دفاع کرد.

اگر تدبیرِ همین بازنشسته‌ها نبود، بحران تمام نمی‌شد

به گزارش ورزش، سه عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن طبق قوانین بازنشستگی باید از سمت خود کنار بروند ولی این دیدگاهی است که نه محمدی مدیرعامل باشگاه و نه مدیر شرکت ذوب آهن یزدی زاده قبول ندارد و معتقد است حضور بازنشسته ها برای مدیریت بهتر ضروری است.  


منصور یزدی زاده مدیر شرکت ذوب آهن با بیان اینکه  این شرکت تحت نظارت وزرات کار است، خاطرنشان کرد: البته این موضوع را از این لحاظ می گویم که شرکت تأمین اجتماعی سهام داره عمده شرکت ذوب آهن است.


او ادامه داد: خیلی از مواقع باید به کار نگرفتن بازنشسته‌ها اتفاق بیافتد. ولی اگر به مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن نگاه کنید، اگر تدبیر همین‌هایی که شما اسم شأن را بازنشسته می‌گذارید نبود، از توان جوانان خارج بود تا تدبیر کرده و باشگاه را از این بحران خارج کنند.


یزدی زاد با بیان اینکه شرکت ذوب آهن زیر نظر دو هلدینگ شستا و صدرتأمین که زیر نظر شستا هست، اداره می‌شود، تصریح کرد: البته ما به طور مستقیم با صدر تأمین در ارتباط هستیم. در خصوص انتخاب افراد برای هیئت مدیره باشگاه نیز با توجه به سیاست‌هایی که قرار است باشگاه ذوب آهن پیش برود، افرادی از وزارت خانه را پیشنهاد می‌دهند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋