دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

رودی فولر: لورکوزن به حفظ هاورتز امیدوار است

رودی فولر، مدیر ورزشی بایر لورکوزن می‌گوید با وجود دشوار شدن حفظ هاورتز برای این تیم، لورکوزن هنوز به حفظ این پدیده جوان خود امیدوار است.

رودی فولر: لورکوزن به حفظ هاورتز امیدوار است

به گزارش ورزش، کای هاورتز، پدیده جوان آلمانی باشگاه بایر لورکوزن این روزها در مرکز توجه اخبار مربوط به نقل و انتقالات تابستانی قرار دارد و چندین باشگاه بزرگ اروپایی به شدت به دنبال جذب او هستند. با اینحال رودی فولر، مدیر ورزشی لورکوزن می‌گوید این باشگاه هنوز امیدش به حفظ هاورتز را از دست نداده.

 

رودی فولر: لورکوزن به حفظ هاورتز امیدوار است

 

فولر در این باره به تلویزیون آ ار د گفت:" ما هنوز امیدمان به حفظ کای هاورتز را از دست نداده‌ایم. سعی ما این است که به او فرصتی بدهیم که بتواند کیفیتش را بالاتر ببرد. کای در نیمه دوم این فصل واقعا درخشان بوده".

 

درحالیکه در روزهای اخیر گفته می‌شود چلسی و بایرن مونیخ بیشترین شانس را برای جذب هاورتز دارند، چند نفر از اسطوره‌های بایرن به خصوص لوتار ماتئوس از این اقدام حمایت کرده‌اند. ماتئوس حتی گفته بود هاورتز به مراتب بیشتر از لروی سانه ستاره منچسترسیتی برای بایرن مفید است و مدیران باشگاه باید به جای سانه تمام تلا‌شان را برای به خدمت گرفتن هاورتز به کار ببندند.

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋