دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

جانشین لئو مسی در بارسا از نگاه وسلی اسنایدر

وسلی اسنایدر، ستاره سابق رئال مادرید تمجید ویژه ای از تصمیم فرانکی دی یونگ مبنی بر انتقال به بارسلونا انجام داد.

جانشین لئو مسی در بارسا از نگاه وسلی اسنایدر

به گزارش ورزش، در تابستان سال ۲۰۱۹ بارسلونا سرمایه گذاری بزرگی انجام داد و هافبک ملی‌پوش هلندی یعنی فرانکی دی یونگ را از آژاکس به خدمت گرفت. با این حال هافبک هلندی تا اینجا نتوانسته عملکرد آژاکس را در نوکمپ نیز تکرار کند؛ اگرچه بسیار معتقد هستند که او بالاخره توانایی های خود را در بلوگرانا به اثبات خواهد رساند.

هافبک سابق اینتر و رئال مادرید اما معتقد است که فرانکی دی یونگ می تواند به موفقیت های بزرگی در بارسا دست پیدا کند. وسلی اسنایدر در این باره گفت: " هلند و بارسلونا همواره احساس خوبی نسبت به یکدیگر داشته‌اند. دی یونگ بهترین انتخاب را کرد چرا که او متوجه شد بارسلونا و فوتبال اسپانیا بیشترین مطابقت را با سبک بازی او دارند.

جانشین لئو مسی در بارسا از نگاه وسلی اسنایدر

اسنایدر در ادامه گفت: "دی لیخت اما تصمیم متفاوتی گرفت. با این حال اما فکر می کنم که انتقال دی یونگ به بارسا یک تصمیم کامل برای او به حساب می آید. فکر می‌کنم که این تصمیم کاملاً آینده نگرانه بوده است. او حتی می تواند بعد از مسی به رهبر بارسلونا تبدیل شود. این در حالی است که دی لیخت یک تصمیم متفاوت را برای ادامه فوتبال خود اتخاذ کرد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋