دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

احتمال سرمربیگری موقت یک مربی ایرانی در ذوب آهن

استکی جایگزین رادولوویچ می‌شود؟؛ احتمال سرمربیگری موقت یک مربی ایرانی در ذوب‌آهن؛ احتمال دارد مدیران باشگاه ذوب‌آهن هدایت تیم خود را به صورت موقت به دستیار ایرانی رادولوویچ بسپارند.

احتمال سرمربیگری موقت یک مربی ایرانی در ذوب‌آهن

به گزارش ورزش، با توجه به اعلام میودراگ رادولوویچ سرمربی مونته نگرویی ذوب‌آهن مبنی بر نیامدن به ایران مسئولان باشگاه اصفهانی در شرایط سختی قرار گرفته‌اند. آنها با توجه به مسائل مربوط به قرارداد رادولوویچ به دنبال آن هستند تا هرطور شده این مربی را به ایران بیاورند و روی نیمکت تیم خود بنشانند اما او ظاهرا راضی به این امر نیست.


رادولوویچ که مشکلات پروازی و البته پرداخت نشدن مطالباتش را دلیل نیامدن به ایران عنوان کرده هنوز با مسئولان ذوب آهن در حال مذاکره است اما نتیجه‌ای در بر نداشته است.


در چنین شرایطی شنیده می‌شود ذوبی‌ها قصد دارند فعلا به طور موقت حسن استکی دستیار ایرانی رادولوویچ که هم اکنون اجرای تمرینات را نیز برعهده دارد را به عنوان سرمربی موقت معرفی کنند. البته این مساله هنوز به صورت رسمی تایید نشده اما بعید نیست طی روزهای اینده برای روشن شدن تکلیف کادرفنی ذوب‌آهن چنین تصمیمی اتخاذ شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋