دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

رودریگو بنتانکور:؛ از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم؛ رودریگو بنتانکور، ستاره اروگوئه‌ای یوونتوس، می گوید که مائوریتزیو ساری اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن دارد.

به گزارش ورزش، رودریگو بنتانکور در سال ۲۰۱۷ از باشگاه بوکاجونیورز به یوونتوس پیوست. هافبک اروگوئه ای از آن زمان تا به حال دو قهرمانی سری آ، یک کوپا ایتالیا و یک جام سوپرکاپ ایتالیا را با بیانکونری بالای سر برده است. او هم چنین رفته رفته به یکی از بازیکنان اصلی و مهم یوونتوس تبدیل می شود.

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

ستاره اروگوئه ای یووه حالا در مصاحبه‌ای پیرامون حضور در این تیم گفت: " من می‌دانستم که در ماه دسامبر راهی تورین خواهم شد. چند ماه بعد من اینجا بودم و واقعاً همه چیز باور نکردنی بود. از ابتدا این باور را داشتم که به یک تیم بسیار بزرگ آمده ام و می‌توانم در ذهنیت باشگاه نفس بکشم.

ماسیمیلیانو آلگری به من اعتماد کرد و حالا ساری حساب ویژه ای روی من باز می‌کند. این یک افتخار و مسئولیت بزرگ برای من به حساب می‌آید. من می خواهم به سختی کار کنم و روی عملکردم تمرکز داشته باشم. هنوز باید بیش از اینها پیشرفت کنم"

بنتانکور درباره از سرگیری رقابت های سری آ بدون حضور تماشاگران نیز گفت: "بدون هواداران آسان نخواهد بود و گرما نیز تاثیر خود را خواهد گذاشت. ما به سختی تمرین می‌کنیم اما آماده هستیم. یووه همواره می‌خواهد که برنده باشد و کوپا ایتالیا اولین هدف ما به حساب می‌آید."

از این که رونالدو نام من را می دانست متعجب شدم

بنتانکور درباره کریستیانو رونالدو نیز گفت: "اولین بار او را در جام جهانی روسیه ملاقات کردم. من به او سلام کردم و او گفت:سلام رودریگو. نمی دانم که رونالدو چگونه نام من را می دانست. من از این موضوع متعجب شدم. چند هفته بعد ما در تورین با یکدیگر ملاقات کردیم. او تمایل زیادی به پیروز شدن دارد و از این نظر باور نکردنی است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋