دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

میرجوان: مسئولان به فکر نفت مسجدسلیمان باشند

میرجوان: مسئولان به فکر نفت مسجدسلیمان باشند

می‌خواهیم شرایط خوبمان را ادامه بدهیم؛ میرجوان: مسئولان به فکر نفت مسجدسلیمان باشند؛ مهاجم تیم نفت مسجدسلیمان می‌گوید شرایط مالی و امکاناتی تیمش خوب نیست.

عماد میرجوان در گفت و گو با خبرنگار ورزش درباره شرایط نفت مسجدسلیمان در اردوی تهران بیان کرد: شرایط فنی و بدنی ما خوب است. چند روزی است در تهران اردو زدیم و با کمک مربیان شرایط مان خوب شده است. تمرینات موثری نیز انجام دادیم و بازی دوستانه ای هم داشتیم. آرام آرام به شرایط ایده آل نزدیک می‌شویم و به روزهای خوب می‌رسیم.


وی درباره مشکلات نفت مسجدسلیمان بیان کرد: تنها مشکل ما همین مسائل امکاناتی و مالی است. شرایط مالی ما خوب نیست و واقعا نیاز به تجهیزات بهداشتی و مسائل اینچنینی داریم. امیدواریم مسئولان شهر مسجدسلیمان به فکر تیم باشند و این وضعیت را تغییر بدهند.


میرجوان درباره آینده نفت در لیگ برتر و جام حذفی بیان کرد: تا الان شرایط ما خوب بوده و به دنبال آن هستیم تا در ادامه فصل هم نتایج خوبی بگیریم. در لیگ برتر به دنبال نتایج بهتر هستیم. ضمن اینکه ما به نیمه نهایی حذفی رسیدیم و تلاشمان را انجام خواهیم داد تا در این مسابقات نیز موفق باشیم و افتخار بزرگی را رقم بزنیم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋