دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

ناگفته های ستاره ارمنی از کار کردن با ایجنت جنجالی

هنریک میختاریان ستاره آرسنال شرایط کار کردن با مینو رایولا ایجنت جنجالی را توضیح داده و می‌گوید با وجود دشواری کار با رایولا او هنوز بهترین ایجنت دنیای فوتبال است.

ناگفته‌های ستاره ارمنی از کار کردن با ایجنت جنجالی

به گزارش ورزش، هنریک میختاریان ستاره آرسنال که در حال حاضر به صورت قرضی توسط این تیم واگذار شده به صحبت درباره ایجنت جنجالی‌اش مینو رایولا پرداخته و درباره روشهای کاری نامتعارف او توضیحاتی داده است.

 

ناگفته‌های ستاره ارمنی از کار کردن با ایجنت جنجالی

 

میختاریان که ملی‌پوش ارمنی است از سال 2013 با رایولا همکاری می‌کند. از جمله فعالیت‌های مهمی که رایولا برای میختاریان انجام داده می‌توان به انتقال او به منچستریونایتد و انتقال قرضی‌اش به رم از آرسنال اشاره کرد. میختاریان می‌گوید کار کردن با رایولا گاهی واقعا دشوار می‌شود ولی او با اینحال یکی از بزرگترین ایجنت‌های دنیای فوتبال است.

 

ناگفته‌های ستاره ارمنی از کار کردن با ایجنت جنجالی

 

میختاریان در این باره گفت:" کار کردن با رایولا جالب است چرا که گاهی اوقات کار کردن با او واقعا سخت می‌شود. ولی مهم این است که او هر کاری در توانش باشد می‌کند تا بازیکنش را راضی کند. وقتی بازیکن او راضی نیست، رایولا هم راضی نیست. وقتی بازیکن او در یک باشگاه ناراحت است او حتما راه‌حلی پیدا می‌کند تا شما هم از فوتبال‌تان و هم از زندگی‌تان لذت ببرید".

 

ناگفته‌های ستاره ارمنی از کار کردن با ایجنت جنجالی

 

میختاریان در ادامه صحبتهایش گفت:" بله گاهی او خیلی سخت‌گیر می‌شود و راحت نمی‌توان تحملش کرد ولی این طبیعی است. او در کارش بهترین است و من تحسینش می‌کنم. البته او بعضی جنبه‌های بد هم دارد. مثلا من گاهی به او زنگ می‌زنم ولی تلفنش را جواب نمی‌دهد. آدم فکر می‌کند که فراموش شده. بعد از یک ماه مینو به آدم زنگ می‌زند و می‌گوید چرا به من زنگ نزدی؟ نکند فراموشم کردی. می‌گویم مینو، من به تو زنگ زدم ولی تو جواب ندادی. او که هیچوقت جواب کم نمی‌آورد می‌گوید دو بار بزن، سه بار بزن، چهار بار بزن".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋