دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر شانس کمی برای قهرمانی در سری آ دارد

اینتر شانس کمی برای قهرمانی در سری آ دارد

وسلی اسنایدر:؛ اینتر شانس کمی برای قهرمانی در سری آ دارد؛ وسلی اسنایدر، ستاره پیشین اینتر، اعتقاد دارد وقت موفقیت این تیم فرا رسیده اما در فصل جدید نراتزوری شانس کمی برای قهرمانی در سری آ دارد.

به گزارش ورزش، بعد از انتخاب آنتونیو کونته به عنوان سرمربی جدید نراتزوری، این تیم با تحول عظیم روبرو شد و حتی در مقطعی از فصل جاری رقابت‌های سری آ خود را به عنوان صدرنشین مسابقات معرفی کرد اما با این حال چند نتیجه نه چندان خوب باعث شد اینتر پیش از تعلیق رقابت‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

اینتر بعد از لاتزیو و یوونتوس و با ۵۴ امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارد. این در حالی است که تیم صدرنشین یعنی یووه با ۹ امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به اینتر در جایگاه اول قرار گرفته است؛ موضوعی که کار آنتونیو کونته و تیمش را برای قهرمانی در فصل جاری رقابت‌های سری آ دشوار کرده است.

اینتر شانس کمی برای قهرمانی در سری آ دارد

ستاره سابق اینتر اما معتقد است که وقت موفقیت این تیم فرا رسیده است. وسلی اسنایدر در این باره گفت: " امیدوارم که اینتر پیشرفت کند و جام‌های زیادی به دست آورد. من فکر می کنم زمان پیروزی فرا رسیده است. با این حال شانس کمی برای قهرمانی در سری آ وجود دارد. واضح است که یوونتوس شانس اول قهرمانی به‌حساب می‌آید. آنها بهترین تیم را در اختیار دارند و هر فصل نیز تقویت می شوند."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋