دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری

پخته شدم و اخلاق های بدم را کنار گذاشتم؛ حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری؛ مربی تیم فوتبال پرسپولیس در سال هایی که به عنوان مربی دروازه بان ها فعالیت می کند شاگردان خوب و دروازه بان های مهمی را به فوتبال ایران معرفی کرده است.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری

به گزارش" ورزش"، داوودفنایی دروازه بان سابق پرسپولیس امسال و در نیم فصل بعد از مدت ها دوری از تیم محبوبش به همراه یحیی گل محمدی و حمید مطهری از شهرخودرو به پرسپولیس آمد. او در پرسپولیس البته خوش شانس هم بود که علیرضا بیرانوند دروازه بان شماره یک تیم ملی و همچنین بوژیدار را به عنوان یک سنگربان باتجربه و استاندارد در اختیار داشت هرچند فنایی در سال های قبل دروازه بان های خوبی را به فوتبال ایران معرفی کرده است ازجمله پیام نیازمند و رشید مظاهری که هردو از دروازه بان های ملی پوش و در میان بهترین های فوتبال ایران هستند.


فنایی در گفت و گوی زنده اینستاگرامی که با بهنام مددی خبرنگارورزشی داشت صحبت های جالبی را انجام داد که بخشی از آن مربوط به شاگردانش در تیم های مختلف بود. فنایی درباره تولد دروازه بانی به نام پیام نیازمند در بازی تیم های پرسپولیس و پیکان در لیگ هفدهم که با درخشش این دروازه بان جوان و پیروزی پیکان همراه بود . در شب قبل از بازی  خیلی ها مخالف بازی کردن پیام بودند اما فنایی به  مجید جلالی  سرمربی تیم پیکان می گوید اگر پیام باعث باخت تیم شد هرچقدر می خواهید از مبلغ قراردادم کم کنید:" اول بگویم که باعث افتخارم است که در این سال ها با یکسری آدم ها کار کردم که از آن ها یادگرفتم. از آقا مجید جلالی ، یحیی گل محمدی، حمید مطهری و دیگر مربیانی که با آن ها کار کردم خیلی یاد گرفتم و این باعث شد تا سبک مربیگری ام عوض شود. قبل از این کسی جرات نداشت سمت من بیاید اما الان پخته تر شدم و اخلاق های بدم را کنار گذاشتم و سعی کردم که نقاط بهتری را به خودم و کارم اضافه کنم. من شانسی که داشتم با آدم های حرفه ای کار کردم. مربیان ایرانی به نظر من خوب و کاربلد هستند و تنها مشکل ما امکانات و مسایل مالی است."


او افزود:" درباره بازی پرسپولیس و حضور پیام نیازمند در آن بازی من حتی فراتر رفتم و به آقا مجید گفتم اگر پیام نتوانست من از فردا نمی آیم و مربیگری را کنار می گذارم. این خوشبختی من بوده است که با سرمربی کار کردم که از نظر فنی و اخلاقی در سطح بالایی بود و اجازه داد تا خودم را نشان بدهم. در یک تیم سرمربی حرف اول و آخر را می زند چون مسئول باخت و برد تیم است اگر آقای جلالی و یا گل محمدی، یاوری و دیگران به من این فضا را نمی دانند که تصمیم بگیرم الان اینجا نبودم. آقا مجید جلالی که استاد همه ما است ، آقای گل محمدی مثل برادر بزرگم می ماند، آقای محمد یاوری ، اکبر محمدی و ... همیشه به من این فضا را دادند که بروم دنبال علم و کارم را بهتر کنم."


فنایی گفت:" پیام نیازمند فوق العاده استعداد بود و همیشه به او می گفتم می توانی بهترین دروازه بان ایران و آسیا شوی. پیام را فصل قبل به تیم امید دعوت کردند و خط زدند و روحیه اش خراب بود اما من می دانستم اگر کار کرده و نقاط ضعفش را حل کند می تواند به جاهای خوبی برسد. او البته هنوز کار دارد و باید تجربه بیشتری بخصوص در بازی های بین المللی به دست بیاورد آن وقت می تواند در تیم ملی و تیم های اروپایی بازی کند."

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


دروازه بان سابق پرسپولیس در بخش دیگری از مصاحبه اش به سوال های تک کلمه ای جواب داد:

پرسپولیس: عشق.... چه زمانی که در پرسپولیس بازی کردم و چه الان چیزی جز عشق در قلبم وجود نداشته است. پرسپولیس به همه اعتبار ، شهرت ، محبوبیت می دهد. هرچه راجع به این تیم و هوادارانش بگویید کم گفتید. فقط می توانم بگویم پرسپولیس عشق است و ما هرچه داریم از پرسپولیست است. امیدوارم بتوانم با تمام وجودم در مسئولیتی که دارم کار کنم و برای تیم محبوبم مفید باشم.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


 

یحیی گل محمدی: نجیب و کار بلد. آقا یحیی یکی است و بینهایت دوستش دارم. او مثل برادر بزرگترم می ماند.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


رشید مظاهری: رشید چیزی را که به یادمن می آورد پشتکار است. او خیلی برای رسیدن به این جایگاه زحمت کشید. سال هایی که در ذوب آهن بودم می دیدم که او چه تمریناتی را صبح و بعدازظهر انجام می دهد. در یکی از تمرینات او انگشت پایش شکست اما در فینال حذفی بازی کرد و پنالتی هم گرفت و عملکردش مقابل العین هم عالی بود.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


میروسلاو بلاژویچ: سیاه باز دوست داشتنی. بلاژ  در چشمهایت نگاه و  سیاهت می کر.د به من می گفت تو بهترینی اما کس دیگری را بازی می داد.  او درباره اینکه در زمان بلاژویچ در حقش کم لطفی شده گفت: به گذشته برنمی گردم. الان مربی هستم و درست نیست بخواهم راجع به مربی ام صحبت کنم. تیم خیلی خوبی داشتیم ، برانکو دستیار بلاژویچ بود و واقعا حیف شد به جام جهانی نرفتیم.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


برانکو ایوانکوویچ: پروفسور جزو بهترین ها است و از کار کردن با او واقعا لذت می بردیم. عملکرد او در تیم ملی و پرسپولیس مشخص می کند که چه مربی توانایی است.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


مهدی رحمتی: هفت هشت ماهی در شهرخودرو با سید بودم. او آنقدر حرفه ای و حرف گوش کن و با معرفت و از نظر فنی سطح بالا است که از کار کردن با او لذت بردم. شاید پرسپولیسی ها کمی خرده بگیرند اما مهدی دوست خوب من است ، او بیست سال است که در سطح بالا تمرین و بازی می کند و به نظرم رحمتی می تواند یک الگو برای همه دروازه بان های ایرانی باشد. من که از کار کردن با او کیف کردم و همیشه برای او و خانواده اش آرزوی سلامتی دارم. متاسفانه امسال هواداران استقلال به او بی مهری کردند. امیدوارم که حق کسانی که زحمت می کشند واقعا درست ادا شود و به خاطر یک دو گل خوردن به این راحتی همه چیز را زیرپا نگذارند. مهدی جزو اسطوره های استقلال است که زحمت زیادی کشیده و حقش نبود اینجوری مورد حمله قرار بگیرد. با این حال او امسال هم فصل خوبی داشت و نشان داد در هرتیمی باشد بازهم جزو بهترین های لیگ است.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


علی پروین: سلطان...علی آقا سلطان همه فوتبالیست ها است و برایش آرزوی سلامتی می کنم. انشالله که علی آقا هزارسال زنده باشد.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری


فنایی درباره جدایی اش از پرسپولیس در زمان بازی اش و رفتن به تیم آذربایجان به همراه علی پروین هم گفت: من در آن برهه تصمیم گرفتم به آذربایجان بروم و به نظرم تصمیم درستی بود. علی آقا اسطوره است و در آن برهه هم تصمیمش درست بود.


ناصرحجازی: جزو اسطوره های دروازه بانی مملکت ما است. شاید خیلی ها ندانند اما من با ایشان زمانی که بازی می کردم رابطه نزدیکی داشتم. وقتی اصفهان بودم وحید مظاهری دوست و همبازی ام در ماشین سازی شاگرد ناصرخان بود. آقای حجازی هروقت به اصفهان می آمد من می رفتم و با ایشان صحبت می کردم. نور به قبرش ببارد و آرزوی سلامتی برای آتیلای عزیز و خانواده گرامی اش دارم. همیشه ایشان را دوست داشتم و برایش احترام قائل بودم. واقعیت این است دیگر در فوتبال ما کسانی مثل ناصرحجازی و علی پروین نمی آیند.

حرفهای جالب فنایی درباره رحمتی و نیازمند و مظاهری

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋