دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

در طول قرنطینه، فکر و ذکر لیورپول قهرمانی بود

دژان لوورن؛ در طول قرنطینه، فکر و ذکر لیورپول قهرمانی بود؛ دژان لوورن مدافع کروات لیورپول می‌گوید حتی پیش از اعلام شروع مجدد لیگ برتر، بازیکنان لیورپول با تمام توان خود به بازگشت به میدان و فتح جام قهرمانی این لیگ فکر می‌کردند.

در طول قرنطینه، فکر و ذکر لیورپول قهرمانی بود

به گزارش ورزش، دژان لوورن ستاره کروات لیورپول می‌گوید بازیکنان لیورپول حتی در دوران تعلیق لیگ برتر اعتقاد خود به قهرمانی‌شان در این فصل را از دست ندادند و پیش از اعلام شروع مجدد لیگ در انگلیس، با تمام قوا به بازگشت به میدان و قهرمانی در این لیگ فکر می‌کردند.

 

لیورپول زمانی که لیگ برتر انگلیس در ماه اسفند در میانه بحران کرونا تعلیق شد در آستانه قطعی کردن قهرمانی‌اش در این لیگ بعد از سی سال قرار داشت. شاگردان یورگن کلوپ حالا که انگلیس تصمیم گرفته لیگ برتر را دوباره از سر بگیرد یک بار دیگر در آستانه قهرمانی قرار گرفته‌اند و تنها دو پیروزی با فتح جام فاصله دارند. لوورن می‌گوید او و هم‌تیمی‌هایش حتی در اوج بحران و نامشخص بودن سرنوشت این فصل اعتقادشان به قهرمانی را از دست ندادند.

 

در طول قرنطینه، فکر و ذکر لیورپول قهرمانی بود

 

لورن، دفاع وسط کروات لیورپول به وبسایت رسمی این باشگاه گفت:" راستش را بخواهید حتی زمانی که تاریخ شروع مجدد رقابتها مشخص نبود، هدف اصلی ما فقط یک چیز بود. به پایان بردن فصل. ما فقط به این فکر می‌کردیم که صد در صد زمانی می‌رسد که فصل ادامه پیدا کند. ما به خودمان می‌گفتیم وظیفه ما این است که آمادگی‌مان را حفظ کنیم چون وقتی لیگ برگردد هر طور شده باید جام را فتح کنیم".

 

لوورن در ادامه گفت:" از همان اول این اصلی‌ترین فکر و ذکر ما بوده. تمام مدتی که در باشگاه سرپوشیده تمرین می‌کردیم فقط به این فکر می‌کردیم. البته هنوز دو بازی تا قهرمانی فاصله داریم ولی می‌توانیم از همین الان بگوییم که ما قهرمانیم".

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋