دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

یک گزینه جدید برای هدایت میلان

یک گزینه جدید برای هدایت میلان

ممکن است فصل بعد پائولو سوسا هدایت تیم میلان را بر عهده بگیرد.

 

به گزارش ورزش، به نظر می رسد تغییر و تحول روی نیمکت روسونری در تابستان امسال قطعی باشد و مدیران این باشگاه قصد دارند سرمربی جدیدی را استخدام کنند که البته گزینه اول آنها رالف رانکینگ آلمانی است. اما طبق ادعای توتومرکاتووب، اگر رالف رانگنیک با باشگاه میلان برای هدایت این تیم در فصل بعد به توافق نرسید، احتمالا پائولو سوسا، سرمربی فعلی بوردو به عنوان گزینه جایگزین روسونری معرفی خواهد شد و او فصل بعد روی نیمکت این تیم قرار خواهد گرفت.

 

یک گزینه جدید برای هدایت میلان

 

البته در حال حاضر مذاکرات با سرمربی سابق لایپزیش که هم اکنون به عنوان مدیر استراتژی ردبول سالزبورگ فعالیت می کند ادامه دارد، اما اگر شرایط مورد نظر رالف رانکینگ نیز فراهم نشود، بعید به نظر می رسد که استفانو پیولی جایگاه خود را در رختکن میلان حفظ کند و در هر صورت برکناری او در پایان فصل قطعی خواهد بود.

 

پائولو سوسا که در بین سال های 2015 تا 2017 سرمربی فیورنتینا بود، در دهه 90 سابقه بازی کردن در سری آ را در کارنامه داشت و لباس تیم هایی چون یوونتوس، اینتر و پارما را بر تن کرده است. پائولو سوسا پس از سپری کردن یک دوره ناامیدکننده در تیم چینی بود تیانجین، در مارس 2019 هدایت بوردو را بر عهده گرفت.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋