دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

اینتر از جذب هافبک بارسلونا منصرف شد

ادعای توتواسپورت؛ اینتر از جذب هافبک بارسلونا منصرف شد؛ سران اینتر قید جذب آرتورو ویدال را زده اند و ستاره شیلیایی در صورت جدایی از بارسا باید به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

اینتر از جذب هافبک بارسلونا منصرف شد

به گزارش ورزش، پس از بحران کرونا و مختل شدن شرایط اقتصادی بارسلونا، سران باشگاه امید زیادی به فروش برخی بازیکنان خود بسته اند. برای ایجاد یک توازن مالی در بودجه باشگاه و انجام خریدهای جدید، بارسا خوشبین است که بتواند تا 30 ژوئن(26 روز دیگر) بتواند حداقل 70 میلیون یورو از ناحیه فروش بازیکنان خود به دست بیاورد.

اینتر از جذب هافبک بارسلونا منصرف شد

یکی از بازیکنانی که در فهرست فروش باشگاه قرار دارد، آرتورو ویدال است. ستاره شیلیایی که دو سال پیش از بایرن به رئال پیوست، به دلیل نیمکت نشینی ها زمستان هم قصد جدایی داشت ولی تغییر مربی در بارسا برنامه های او را عوض کرد. تابستان اما به نظر باید منتظر جدایی قطعی او باشیم.

از اینترمیلان به عنوان مقصد بعدی ویدال نام برده می شد. از آنتونیو کونته سرمربی اینتر که در یوونتوس سابقه کار با ویدال را داشت، به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای این انتقال نام برده می شد. همچنین گفته می شد ویدال یکی از بازیکنانی است که اینتر در ازای واگذاری لائوتارو، از بارسا جذب خواهد کرد اما امروز توتواسپورت ادعا کرد که اینتر به دلیل سن بالای ویدال، قید جذب او را زده است.

اینتر از جذب هافبک بارسلونا منصرف شد

در واقع به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر بوده که چنین تصمیمی را گرفته و توانست رضایت کونته را هم جلب کند. گفته می شود راجا ناینگولان که به صورت قرضی راهی کالیاری شده بود، به اینتر باز می گردد و دیگر نیازی به جذب ویدال نخواهد بود.

قرارداد ویدال 33 ساله با بارسا تا 2021 اعتبار دارد و او سال بعد می تواند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود شود.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋