دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

عباسیان: دوری از فوتبال سخت بود

باید در ۹ هفته آینده باهوش باشیم؛ عباسیان: دوری از فوتبال سخت بود؛ هافبک سایپا از شروع مسابقات لیگ برتر ابراز رضایت می‌کند و امیدوار است مشکلی برای تیم‌ها به وجود نیاید.

عباسیان: دوری از فوتبال سخت بود

به گزارش ورزش، معین عباسیان درباره شروع مسابقات لیگ برتر اظهار کرد: طبیعی است که از این اتفاق خوشحال باشیم چراکه ما روزهای خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم. شغل ما فوتبال است و برای ما فوتبالیست‌ها خیلی سخت بود که از شغل و عشق و علاقه خود دور باشیم.

او ادامه داد: خدا را شکر بعد از وقفه‌ی طولانی مدتی که برای همه مردم سخت بود، این دوران را سپری کردیم و توانستیم به شرایط نسبتا ایده‌آل برگردیم. شخصا خیلی خوشحال هستم که لیگ در حال شروع شدن است و دوباره به زندگی خود برمی‌گردیم.

هافبک سایپا درباره عدم رضایت برخی تیم‌ها برای آغاز مسابقات ابراز کرد: هر کسی نگرانی خاص خود را دارد و بحث سلامتی از همه چیز مهم‌تر است، اما امیدوار هستم با پروتکل بهداشتی که از سوی ستاد مبارزه با کرونا در ورزش و سازمان لیگ، مشکلی به وجود نیاید و همه‌ی تیم‌ها آن را رعایت کنند. ان‌شاءالله هیچ‌کسی کرونا نگیرد و تمام بازیکنان با شرایط خوبی تمرینات و بازی‌ها را انجام دهند.

عباسیان یادآور شد: ما تیم جوانی داریم و شاید در چند مسابقه اخیرمان آنطور که باید و شاید عمل نکردیم، اما باید در ۹ هفته باقی مانده لیگ برتر باید خیلی هوشیار باشیم و با تجربه بیشتری عمل کنیم تا نتایج مطلوبی به دست آوریم.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋