دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

آرتور را به پیانیچ ترجیح می دهم

بولزان:؛ آرتور را به پیانیچ ترجیح می‌دهم؛ رومیلدو بولزان، رئیس باشگاه گرمیو، از اینکه باشگاه بارسلونا قصد دارد برای جذب میرالم پیانیچ از یوونتوس، آرتور را به این باشگاه ایتالیایی واگذار کند، ابراز تعجب کرد.

آرتور را به پیانیچ ترجیح می‌دهم

به گزارش ورزش، بارسا در سال 2018 تلاش زیادی برای خرید آرتور انجام داد اما این بازیکن 23 ساله در 67 دیداری که برای آبی و اناری ها انجام داد، نتوانست انتظارات را برآورده کند. اکنون گفته می شود باشگاه بارسلونا قصد دارد او را به عنوان بخشی از مبلغ انتقال میرالم پیانیچ به نوکمپ، به یووه واگذار کند؛ شایعاتی که تعجب رئیس باشگاه گرمیو را به همراه داشت.

 

آرتور را به پیانیچ ترجیح می‌دهم

 

او به خبرنگاران گفت:" آرتور از نظر تکنیکی، بازیکن بسیار خوبی است. درست است که او مقطعی را پشت سر می گذارد که نتوانست انتظارات را برآورده کند اما در هر باشگاهی که باشد، بازیکن مهمی خواهد بود. در گرمیو، او بازیکن فوق العاده ای بود.

آرتور از همه ویژگی های لازم برای اینکه رهبر خط میانی بارسا شود، برخوردار است. من از شایعاتی که در مورد آینده او وجود دارد و اینکه بارسا می خواهد او را واگذار کند، متعجبم. من آرتور را به پیانیچ ترجیح می دهم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋