دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

مسیگر: امشب با میشو صحبت می کنم برگردد

مسیگر: امشب با میشو صحبت می‌کنم برگردد

تمام امکانات تیم را فراهم کردیم؛ مسیگر: امشب با میشو صحبت می‌کنم برگردد؛ مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر امیدوار است نفرات خارجی تیمش هرچه زودتر به اردوی شهریار اضافه شوند.

به گزارش ورزش، سعید مسیگر که امروز در اردوی شاهین شهرداری در شهریار حضور یافت، با اشاره به برگزاری تمرینات این تیم اظهار کرد: بعد از تعطیلی ۳ ماهه‌ی لیگ نیاز داشتیم تا تیم را در یک منطقه‌ی خوش آب و هوا و در یک کمپ و مجموعه‌ای که تمام امکانات در دسترس تیم باشد، به اردو ببریم تا تمرینات بدنسازی با نظارت بیشتر کادر فنی دنبال شود.

او ادامه داد: هم‌اکنون در مجموعه عصر انقلاب همه‌ی امکانات تمرینی نظیر زمین چمن مناسب، سالن بدنسازی، سالن فوتسال و استخر مهیا است و در واقع تیم در یک زندگی اردویی و قرنطینه‌ای به سر می‌برد.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری پیرامون شرایط تمرینی این تیم ابراز کرد: کادر فنی در تلاش است تا تیم را به شرایط جسمانی مناسبی که قبل از تعطیلات لیگ داشت، برساند و تمرینات هر روز با برنامه پیش می‌رود. بازیکنان نیز با انگیزه در تمرینات حضوری فعال دارند.

مسیگر در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شرایط اردو گفت: کادر سرپرستی و پزشکی تیم با دقت تمام شرایط را زیر نظر دارند؛ به طور مثال هر بازیکن در اتاق اختصاصی خود ساکن است و تمام وسایل و مواد بهداشتی و ضد عفونیِ جداگانه به هر بازیکن تحویل داده شده و در این بین باید تشکری از سازمان لیگ نیز داشته باشیم که وسایل و اقلام بهداشتی نظیر ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی را به اندازه کافی و به‌صورت رایگان در اختیار تیم قرار داده است.

او در مورد حضور مربیان و بازیکنان خارجی تیم در اردوی شاهین شهرداری اظهار کرد: مکاتبات لازم در این خصوص انجام شده و به شدت پیگیر حضور مربیان و بازیکنان خارجی در اردوی تیم هستیم و همین امشب مجددا مذاکره‌ای با آنها خواهیم داشت تا هرچه زودتر به اردوی تیم ملحق شوند. در ضمن هم اکنون نیز تمام موارد تمرینات از طریق فضای مجازی از طرف آقای میشو به کادر فنی اعلام و اجرا می‌شود و جناب کریمیان و دیگر اعضای کادر فنی با جدیت و تلاشی قابل تقدیر پیگیر تمرینات فشرده بدنسازی و تاکتیکی تیم هستند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋