دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سرمربی فرانسه و دفاع از رفتار عجیب کانته

سرمربی فرانسه و دفاع از رفتار عجیب کانته

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی به فرانسه به دفاع از رفتار انگولو کانته پرداخت.

به گزارش ورزش، انگولو کانته، هافبک جنگنده و خوش اخلاق چلسی در روزهای اخیر و به علت ترس از شیوع ویروس کرونا واکنش عجیبی داشته و از شرکت در تمرینات آبی های لندن سر باز زده است. اما دیدیه دشان مدعی شد باید احساسات بازیکنان را نیز درک کرده و باشگاه چلسی در این مورد رفتاری توام با احترام با هافبک فرانسوی داشته است.

 

سرمربی فرانسه و دفاع از رفتار عجیب کانته

 

دیدیه دشان گفت: "من نه تنها رفتار کانته را درک می کنم، بلکه می توانم رفتار او را نیز مثال زدنی بدانم. واکنش های کانته کاملا طبیعی است و او همیشه لبخند می زند. کانته احساس خود را ابراز کرده است. من به او گفتم که احترام گذاشتن رفتار خوبی است و باشگاه چلسی نیز حرف او را شنیده و به کانته اجازه این کار را داده است. شما باید احساسات بازیکنان را در نظر بگیرید.

 

فوتبال شغل و شور و اشتیاق بازیکنان است، اما آنها نمی توانند وضعیت فعلی را با بی دقتی و بدون نگرانی طی کنند. اگر این باشگاه که کارفرمای بازیکنان است خواستار آمدن آنها برای تمرین شود، شرایط برای بازیکنان پیچیده خواهد شد."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋