دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

سی آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

کریستیانو رونالدو در جدیدترین تمرین یوونتوس نشان داد علاوه بر فوتبال در بسکتبال هم دستی بر آتش دارد.

سی‌آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

به گزارش ورزش، کریستیانو رونالدو ستاره یوونتوس در جدیدترین تمرین این تیم نشان داد علاوه بر فوتبال در بسکتبال هم دستی بر آتش دارد. او در جریان این تمرین بارها توپ فوتبال را درون یک حلقه بسکتبال انداخت تا نشان دهد علاقه‌اش به مایکل جردن اسطوره بسکتبال تنها به یک علاقه ساده خلاصه نمی‌شود.

 

سی‌آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

 

کریستیانو رونالدو در جریان تمرین یوونتوس، درحالیکه سعی می‌کرد ژستهای مایکل جردن را بازنمایی کند توپ فوتبال را با پا به درون یک حلقه بسکتبال انداخت.

 

سی‌آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

 

بازیکنان تیمهای سری آ از دوشنبه هفته قبل بعد از نزدیک به دو ماه وقفه توانستند تمرینهای گروهی خود را از  سر بگیرند. در ویدیویی که وبسایت رسمی باشگاه یوونتوس از تمرین اخیر این تیم منتشر کرده رونالدو در حالی دیده می‌شود که توپ فوتبال را با پا به هوا بلند کرده و آن را به درون یک حلقه بسکتبال که در همان نزدیکی است می‌اندازد. یوونتوس برای این ویدیو از توضیح " به همین سادگی، کریستیانو" استفاده کرده است.

 

سی‌آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

 

بازیکنان یوونتوس که شاهد این حرکت رونالدو بودند شروع به تشویق او کرده و حیرت‌شان را از این حرکت ابرستاره پرتغالی نشان دادند. رونالدو هم با نشان دادن شادی مخصوص مایکل جردن به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

 

سی‌آر سون در نقش مایکل جردن(عکس)

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋