دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

علیفر: مردم در کوچه و بازار می گویند توی دروازه

علیفر: مردم در کوچه و بازار می‌گویند توی دروازه

این موفقیت روش ابداعی من است؛ علیفر: مردم در کوچه و بازار می‌گویند توی دروازه!؛ علیرضا علیفر گزارشگر قدیمی فوتبال ایران، در بیست و پنجمین سال گزارشگری، از روش های خود برای ارائه گزارش های فوتبال کاملا راضی به نظر می‌رسد.

به گزارش ''ورزش''، این مربی سابق فوتبال ایران، دیروز در شبکه ورزش و در پاسخ به سوالات مجتبی پوربخش درباره فلسفه استفاده از کلمه «توی دروازه» گفت: من بیست و پنج سال است که گزارشگری میکنم و طبیعتاً نباید آنچه در گذشته انجام می‌دادم را انجام دهم. به هر حال مردم به چیزهای تکراری علاقه‌مند نیستند و من هم اگر تغییری در کارم ایجاد نمی‌کردم، کار من را دنبال نمی‌کردند اما حالا باتوجه به طنزی که من در گزارش هایم به کار می‌برم و همینطور با در نظر داشتن این نکته که بنده مربی درجه یکی هستم و صلاحیتش را دارم، پکیجی را به مردم عرضه میکنم که آن ها خوششان می‌آید.

او گفت علاقه‌مندان به فوتبال در کوچه و بازار زمانی که او را می‌بینند، از کلمه توی دروازه استفاده می‌کنند و این نشان‌دهنده موفقیت روش ابداعی او در گزارش فوتبال است. علیفر گفت: وقتی که توپ وارد دروازه می‌شود شما یا باید بگویید گل یا بگویید توی دروازه. من قبلا از کلمه و استفاده میکردم اما مدتی است که توی دروازه را جایگزین کرده ام و الحمدلله که مردم هم از این مسئله استقبال کرده‌اند.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋