دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۳ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

هراتیان: اسامی مبتلایان را باشگاه ها باید اعلام کنند

هراتیان: اسامی مبتلایان را باشگاه ها باید اعلام کنند

زهره هراتیان مدیر مرکز ایفمارک تاکید می‌کند: انتشار نام ورزشکاران مبتلا به کرونا، برخلاف اخلاق پزشکی است.

به گزارش ''ورزش''، هراتیان به خبرنگار ما گفت: در این زمینه تصمیم گیری را خود باشگاه ها باید انجام بدهند و آن ها  اگر صلاح بدانند اسامی را منتشر می‌کنند چرا که به هر حال در اخلاق پزشکی قید شده که اگر یک نفر سرماخوردگی ساده هم داشته باشد و نخواهد دیگران را از این موضوع مطلع کند، پزشک حق فاش گویی درباره او را ندارد.

وقتی از هراتیان سوال میکنیم پس چرا در کشورهای دیگر این اتفاق انجام نشده و اسامی مبتلایان بلافاصله توسط رسانه ها منتشر شده است، این چنین پاسخ داد: احتمالا در کشورهایی مثل ایتالیا، انگلستان و... قوانین مربوط به این مسئله پیش بینی شده است اما ما قانون خاصی در این زمینه نداریم و ممکن است انتشار نام افراد تاثیرات منفی در زندگی ورزشی آن ها داشته باشد. ضمن این که باتوجه به احتیاط و اطلاعی که از این موارد دارند، مسائل مربوط به قرنطینه درباره ایشان رعایت می‌شود و فاش نشدن اسامی باعث بروز اتفاقات بعدی نخواهد شد.

هراتیان البته عقیده دارد که بهتر بود در مورد فوتبال یک مرجع خاص نظیر ایفمارک مدیریت پزشکی و تست ها را برعهده می‌گرفت تا تشتت فعلی اتفاق نمی‌افتاد.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋