دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

به نظر می رسد که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خود را به شاهزاده سعودی یعنی محمد بن سلمان برای خرید باشگاه نیوکاسل نشان داده است.

به گزارش ورزش، یکی از داغ ترین بحث های فوتبال اروپا طی هفته‌های گذشته موضوع خرید باشگاه لیگ برتری نیوکاسل توسط شاهزاده متمول سعودی یعنی محمد بن سلمان بوده است.

در مقطعی گفته شد محمد بن سلمان به خرید باشگاه نیوکاسل بسیار نزدیک شده و حتی قصد دارد بعد از عملی شدن این موضوع برای جذب بازیکنانی نظیر گرت بیل، دریس مرتنس و ... اقدام کند. حتی شایعاتی در رابطه با احتمال سرمربیگری مائوریسیو پوچتینو یا ماسیمیلیانو آلگری در این تیم انگلیسی نیز به گوش رسید.

چراغ سبز اتحادیه فوتبال انگلیس به شاهزاده سعودی

بعد از گذشت چند هفته اما صحبت هایی در رابطه با مخالفت اتحادیه فوتبال انگلیس با خرید باشگاه نیوکاسل توسط بن سلمان مطرح شد و حتی به نظر می رسید که این معامله به بن بست خورده و گفته شد که شاهزاده سعودی قصد دارد برای خرید باشگاه رم اقدام کند.

در همین رابطه اما رسانه های سعودی گزارش داده اند که اتحادیه فوتبال انگلیس چراغ سبز خرید باشگاه نیوکاسل را به بن سلمان نشان داده و به این ترتیب نیوکاسل یک بار دیگر به هدف اول سعودی ها برای سرمایه گذاری در فوتبال تبدیل شده است.

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋