دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

راه حل موقت برای حفظ داوید سیلوا در منچسترسیتی

راه‌حل موقت برای حفظ داوید سیلوا در منچسترسیتی

درحالیکه قرارداد داوید سیلوا با منچسترسیتی به زودی به پایان می‌رسد، مدیران این باشگاه قصد دارند فعلا قراردادی کوتاه‌مدت با او امضا کنند.

به گزارش ورزش، درحالیکه قرارداد داوید سیلوا ستاره اسپانیایی منچسترسیتی با این باشگاه ماه آینده میلادی منقضی می‌شود به گزارش رسانه‌های انگلیسی، مدیریت سیتی قصد دارد برای ممانعت از جدایی زودهنگام سیلوا با او قراردادی کوتاه‌مدت امضا کند و سیلوا هم با این پیشنهاد موافق است.

 

راه‌حل موقت برای حفظ داوید سیلوا در منچسترسیتی

 

سیلوا  بعد از ده سال حضور در منچسترسیتی قرار بود امسال تابستان اتحاد را ترک کند و  شایعات زیادی درباره پیوستن او به باشگاه تازه‌تاسیس دیوید بکام، اینترمیامی، مطرح بود.

 

اما سیلوا در تابستان گذشته به این نتیجه رسید که قراردادش با سیتی را برای چند ماه تمدید کند. سیلوا گفته بود دلش نمی‌خواهد در شرایطی که باشگاه رسما به او اعلام نیاز می‌کند به سیتی و هوادارانش پشت کند.

 

راه‌حل موقت برای حفظ داوید سیلوا در منچسترسیتی

 

باشگاه سیتی اعلام کرده که به محض مشخص شد تکلیف ادامه لیگ برتر که در نتیجه بحران اپیدمی کرونا در حالت تعلیق به سر می‌برد مشخص شود،  قرارداد موقت خود با داوید سیلوا را نهایی خواهد کرد. 

 

 

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋