دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

روبرتو کارلوس: خیلی نزدیک بود به چلسی بروم

روبرتو کارلوس، اسطوره فوتبال برزیل، فاش کرد که در سال 2007، در آستانه رفتن به چلسی بود اما این انتقال در آخرین لحظه ناکام ماند.

روبرتو کارلوس: خیلی نزدیک بود به چلسی بروم

به گزارش ورزش، کارلوس که در سال 1997 از اینتر به رئال پیوست، بعد از 10 سال حضور در این باشگاه و کسب جام های مختلف، در سال 2007 بازیکن آزاد بود. در آن زمان باشگاه چلسی قصد داشت او را به خدمت بگیرد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

او به سایت گل گفت:" من دو پیشنهاد داشتم؛ از چلسی و فنرباغچه. انتقال به چلسی انجام نشد؛ برای همین به فنرباغچه رفتم. اما خیلی نزدیک بود به چلسی بروم. تقریبا به توافق رسیده بودیم و من تنها باید می رفتم آنجا و قرارداد را امضا می کردم. این یک هفته قبل از امضای قرارداد با فنرباغچه بود و من به پاریس رفته بودم تا با رومن آبراموویچ و پیتر کنیون (مدیر اجرایی سابق چلسی) دیدار کنم.

 

روبرتو کارلوس: خیلی نزدیک بود به چلسی بروم

 

متاسفانه در آخرین لحظات، پیش از نهایی کردن قرارداد، چیزی رخ داد که در فوتبال زیاد اتفاق می افتد و این قرارداد نهایی نشد. موضوع مربوط به وکیلم بود.

هرچند همه توفق ها صورت گرفته بود و من 100 درصد مطمئن بودم که می توانم در لیگ برتر خوب کار بود زیرا این لیگ کاملا با ویژگی های من تطابق داشت."

کارلوس همچنین فاش کرد که در 22 سالگی هم می توانست به انگلیس برود:" هنوز در برزیل برای پالمیراس بازی می کردم که در سال 1995، استون ویلا به من پیشنهاد داد اما آنها توانایی مالی انجام آن انتقال را نداشتند. بعد از آن به اینتر رفتم."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋