دنیای ورزش⚽️ فوتبال

دنیای ورزش⚽️ فوتبال

آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال
توسط ۲۲ نفر دنبال می شود
 ۶ نفر را دنبال می کند

واکنش نانی به خراب کردن سوپرگل کریس رونالدو

واکنش نانی به خراب کردن سوپرگل کریس رونالدو

نانی، بازیکن سابق تیم ملی پرتغال در مورد خراب کردن گل زیبای کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سخ"، در جریان دیدار دوستانه تیم های پرتغال و اسپانیا در لیسبون در سال 2010، رونالدو به زیبایی و با یک ضربه چیپ فوق العاده در آستانه باز کردن دروازه ایکر کاسیاس بود که ضربه نانی روی خط دروازه باعث داور آن گل را آفساید اعلام کند. رونالدو بعد از این تصمیم داور به شدت عصبانی شد، اما نانی معتقد است دلیل ناراحتی هم تیمش اش نه او، بلکه تصمیم داور بوده است.

 

واکنش نانی به خراب کردن سوپرگل کریس رونالدو

 

نانی گفت: "نه، عصبانیت رونالدو از من نبود و فکر می کنم او از داور عصبانی شد. همه اشتباه کردند، رونالدو از داور عصبانی بود، زیرا توپ قبل از ضربه من وارد دروازه شده بود و داوران تصمیم اشتباهی گرفتند. تصور کنید که توپ وارد دروازه نمی شد و من به توپ ضربه می زدم. اگر آن ویدئو را ببینید متوجه می شوید من در آفساید نبودم.

 

اما بدیهی است که من قصد نداشتم مانع گلزنی رونالدم شوم. من در آن لحظه از او عذرخواهی کردم، چون این یک گل زیبا بود. به نظر من آن گل به ثمر رسیده، فقط کافیست بخشی از فیلم که من به توپ ضربه زدم را حذف کنید. اما خدا را شکر رونالدو نیازی به این گل ندارد و او گل های زیبای بسیاری برای انتخاب کردن و لذت بردن از دوران حرفه ایش و همچنین برای هواداران به ثمر رسانده است."

دنیای ورزش⚽️ فوتبال
دنیای ورزش⚽️ فوتبال آخرین اخبار دنیای فوتبال، ورزشکارهای محبوب، تیم‌های مشهور، لیگ‌ اروپا، جدول لیگ برتر، نتایج مسابفات فوتبال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋